החופש ליצור: תכירו את הפיצ'רים החדשים של ה Builder

builder-v3-blog-24-6-15

בעדכון הקודם כבר כתבנו לכם שאנחנו עובדים על מספר שיפורים משמעותיים בערכות העיצוב שלנו, אז קבלו את הגרסה החדשה של ממשק ה Builder שלנו שתפתח לכם עולם חדש של קומבינציות עיצוב ואפשרויות עימוד מתקדמות במיוחד.

אבל למה לדבר הרבה, קפצו אל הדמו הבא ותוכלו להתרשם מאפשרויות העיצוב הבלתי נגמרות שניתן ליצור עם הממשק החדש.

קליק לדמו להשראה »

ולא יכולנו בלי להשאיר לכם בונוס מיוחד: טמפלט של העמוד החדש להורדה. ככה תוכלו לייבא אותו לאתר שלכם ולהתחיל לעבוד עליו בקליק אחד. זו גם הזדמנות מיוחדת עבורכם להכיר את האפשרויות של ספריית הטמפלטים ששחררנו בצורה טובה יותר.

טמפלט להורדה »

שימו לב, על מנת שתוכלו ליהנות מכל התכונות החדשות, יש לעדכן את ערכת העיצוב לגרסה האחרונה!

6078359f-da05-411f-a01e-d7dd17e4cae0

להלן רשימת הפיצ'רים שנוספו בגרסה זו:

ממשק מתקדם יותר
שנה חלפה עברה מאז עשינו את העדכון האחרון לעיצוב ממשק ה Builder אז ליטשנו אותו עיצובית שיהיה קל עוד יותר להתמצאות וניהול, הוספנו אייקונים, שינינו מיקומים, שיפרנו מספר אספקטים שונים בחוייה של ה Drag&Drop ומעכשיו ממשק הוידג'טים עובד טוב יותר גם ברזולוציות מסך נמוכות ונראה עוד יותר טוב על רזולוציות גבוהות במיוחד.

עמודות מתקדמות
אם עד היום הייתם יכולים ליצור עמודות רק לוידג'טים, מעכשיו הוספנו עוד שכבה של עמודות בהן ניתן להכניס וידג'טים שונים ולאגד אותם בעמודה אחת. כמובן שבנוסף, תוכלו עדיין לשנות את רוחב הוידג'טים בתוך עמודה, מה שיאפשר לכם גמישות עצומה בעיצוב של עמודים מורכבים.

עמודות בקליק
ברגע שתלחצו על הוספת אזור חדש הוספנו 11 אפשרויות בחירה של מבני עמודות נפוצים שבנינו עבורכם להוספה בקליק. בעת לחיצה על מבנה עמודות ספציפי, האזור יפתח עם מבנה העמודות הנבחר, כאשר תמיד תוכלו להגדיל או להקטין את העמודות או להוסיף עמודות חדשות לאזור.

Background Video
אחת הבקשות שחוזרות ונשנות בפורום הרעיונות שלנו ובמשובים שאתם שולחים לנו זה להוסיף רקע וידאו לאזורים בממשק ה Builder מה שמאפשר חופש עיצובי עצום ונותן תחושה דינאמית במיוחד לעמודים ארוכים שדורשים תשומת לב גבוהה לאזורים השונים.

builder-2

צבע טקסט לאזור
כחלק מהתמיכה ברקע וידאו לאזור, היה מתבקש שנוסיף אפשרות לתת צבע טקסט שונה לכל אזור, כך שתוכלו לשים סרטונים כהים עם צבע טקסט בהיר מעליהם (או ההפך). פשוט כנסו ל"הגדרות אזור"שם תמצאו עיצוב שדה צבע טקסט.

תמיכה טובה יותר ב SEO by Yoast
הוספנו פילטר המעתיק את כל התוכן של הוידג'טים המופיעים ב Builder גם אל הלשונית עורך טקסט. אז מעכשיו תוכלו לחפש באתר ובתוצאות החיפוש תקבלו גם תוכן שמופיע בתוך הוידג'טים של ה Builder. בנוסף, תוכלו להיעזר בתוכן הזה עבור ממשק ה Keyword Focus בתוסף SEO by Yoast.

שימו לב, בעת שימוש בלשונית ה Builder תכונה זו תדרוס בכל שמירת עמוד את התוכן הקיים בלשונית "עורך טקסט", כך שאם עשיתם שם איזה שינוי כלשהו, יש לעדכן אותו גם בוידג'ט הרלוונטי בלשונית ה Builder.

Admin Label
במידה ואתם בונים עמודים ארוכים בממשק ה Builder ההתמצאות בניהול די מייאשת ומעייפת, אז הוספנו לכל וידג'ט אפשרות לתווית מנהלים שתוצג אך ורק בממשק ניהול, כך תוכלו להתמצא בקלות רבה יותר בניהול ה Builder ועל ידי כך למצוא בדיוק את הוידג'ט שחיפשתם לעריכה ושינוי בקליק.

מה עוד חדש?

Importer – העלנו את התוסף ייבוא הדמו שלנו למאגר התוספים של WordPress ובכך להפוך את התקנת התוסף לקלה ומהירה יותר. בנוסף הוספנו בו מספר שיפורים שיאפשרו לו לתמוך בקונפיגורציות שונות של שרתים וכך גם בשרתי Windows.

Sharing – הוספנו תיקון לשיתוף באמצעות האימייל שיפתח בצורה טובה יותר במסכים צרים ובמובייל

Tabs – הוספנו כפתור שמאפשר להוסיף קוד HTML באזור התוכן של הטאבים. תיקון זה מאפשר להוסיף טבלאות וקודים שונים בצורה טובה יותר.

אתם מוזמנים לשדרג את ערכות העיצוב שלכם ולקבל את כל הפיצ'רים החדשים ישירות אל האתרים שלכם.

מה הלאה?

טפסים – כפי שכתבנו לכם בשחרור הקודם אנחנו הולכים להתמקד בשחרור תוסף טפסים קליל וגמיש שיאפשר לכם להוסיף טפסים לאתר שלכם ל זה מבלי לגעת בקוד ועם מספר אפשרויות עיצוב שיעשו לכם את החיים קלים במיוחד.

Mega Menu – פיצ'ר נוסף שאנחנו מתכננים להוסיף בעתיד הקרוב לערכות העיצוב זה אפשרות ליצור תפריטים מורכבים ורחבים יותר לאתרים גדולים. לאחר שנתקלנו בבעיות של משתמשים שלנו מול תוספים אחרים שאמורים לתת את הפונקציונליות הזאת, החלטנו לעשות את זה בשיטה שלנו, תפריט מגה שיעבוד בצורה פשוטה וקלה יותר והכי חשוב עם אינטגרציה מלאה לממשק ההתאמה אישית.

נגישות – לפני מספר שבועות פתחנו דיון בפורום הרעיונות שלנו להשתתפות שלכם באפיון תוסף הנגישות, קיבלנו המון עזרה ומשוב מהתגובות שלנו אבל אנחנו עדיין נשמח מאוד לשמוע כל רעיון חדש שיהפוך את ערכות העיצוב שלנו לכמה שיותר נגישות, אתם מוזמנים לכתוב לנו כאן

השארת תגובה