Elementor – גרסת אלפא עכשיו באויר

Elementor – גרסת אלפא עכשיו באויר

רק לפני שבוע שחררנו סרטון טיזר קצר שנתן הצצה לכלי החדש שאנחנו עובדים עליו. קיבלנו מכם פידבק מלא התלהבות ותמיכה ורצינו להודות לכם על כך. כעת, לאחר חודשים של עבודת פיתוח מאומצת, אנחנו גאים לאפשר לכם להתנסות בבילדר החדש שלנו – אלמנטור ולהיות הראשונים לשחק בכלי המדהים הזה.

אלמנטור יאפשר לכם לבנות דפי בית, דפי נחיתה ובעצם כל דף אינטרנט, במהירות ובקלות שלא נראו עד כה בוורדפרס ובכלל. היום אנחנו משחררים את אלמנטור בגרסת אלפא, כדי שתוכלו להתנסות בו ולעזור לנו לשפר אותו ולהבין מה בדיוק אתם צריכים כדי שהוא יהפוך להיות כלי העיצוב האולטמטיבי שלכם.

אנחנו צריכים שתכנסו ותשחקו כמה שיותר בכלי הזה, ותתנו לנו פידבק לגבי השימוש בו. אז קדימה, קחו את המושכות לידיים שלכם והתחילו לעצב. קחו בחשבון שמדובר בגרסה ראשונית בלבד, שכרגע עובדת באנגלית בלבד. בשבועות הקרובים אנחנו נוציא עדכונים נוספים מידי כמה ימים, אז קחו זאת בחשבון, אבל אל תהססו לכתוב לנו בפידבק את הכל.

תהנו..

elmאני רוצה לתת לכם פידבק


 

שימו לב: לרגל החג אנחנו יוצאים לחופשה בין התאריכים 23-30 באפריל, בזמן זה ייתכנו זמני תגובה איטיים מהרגיל באזור התמיכה שלנו, אנא התאזרו בסבלנות.

חג חירות ושמח!

10 תגובות

  1. גיא יצחק הגב

    האם הבילדר הזה מיועד להיות תוסף עצמאי בתוספים בוורדפרס ORG או שמדובר בפלאגין שיש לרכוש, רישיונות לפי אתרים וכו'?

  2. רונן עזרא הגב

    היי. אני רוצה לנסות לעצב עם אלמנטור אבל הקישור לא נשלח לי למייל.

    תודה!

  3. yaelmor הגב

    ניסיתי לעצב עם אלמנטור בקישור שנשלח לי למייל ומשום מה זה לא עבד כמו שצריך כשלחצתי על עריכה זה לא נתן לי לערוך, אולי זוהי בעיה זמנית אני עובדת במק אולי זה קשור?
    וכן שאלה נוספת ברשימה לא ראיתי שמופיע רוולושן סליידר אין אפשרות להוסיף אותו אלא ע״י בחירת טקסט והוספת השורטקוד של הרוולושן סליידר?

    • Ariel הגב

      לא אמור להיות בעיה עם מק, אפילו זה עדיף 🙂

      לגבי הרוולושן סליידר, כרגע זה אזור דמו ליכולות הבסיסיות של אלמנטור, וכמובן שברגע שיהיה לך רוולושן מותקן ניתן יהיה להציג אותו באמצעות וידג'ט מיוחד

  4. שלום הגב

    רציתי לשאול האם העיצוב באלמנטור זה רק בתבניות שלכם או בכל תבנית

  5. אסף הגב

    היי האם אלמנטור עובד עם wix?

השארת תגובה