שחרור גרסה: פורטפוליו, טיפוגרפיה ונגן יוטיוב מתקדם

רק לפני שבועיים השקנו את האתר הבינלאומי שלנו ואנחנו ממשיכים לעבוד במרץ על עדכונים ופיצ'רים חדשים בערכות העיצוב שלנו. אנחנו שמחים להציג בפניכם את רשימת העדכונים החדשים ששוחרו היום להורדה ולעדכון.

בגרסה זו התמקדנו ברעיונות לפיצ'רים שהייתם רוצים לראות בערכות העיצוב כפי שהצעתם לנו בפורום הרעיונות שלנו באתר, אז אתם מוזמנים להמשיך להציג רעיונות לשיפור, כי גם בגרסאות הבאות אנחנו מתכננים להתמקד בעיקר בשיפורים שהמשתמשים מבקשים.

רק לפני זה רצינו לספר לכם על אזור התיעוד המלא של ערכות העיצוב שלנו, בו מופיעים המדריכים השונים לשימוש בערכות העיצוב שלנו. אתם מוזמנים להסתובב שם, אולי תמצאו דברים שלא ידעתם שקיימים אצלינו. שימו לב, אזור התיעוד עדיין בתהליכי עבודה ועדכון, אתם מוזמנים לעקוב.

לאזור התיעוד לחצו כאן

mc-updates-4

אז מה חדש?

גלריות (פורטפוליו)

פריסות תוכן: מערכת הגלריות שלנו קיבלה עדכון מאסיבי שיאפשר לכם לנהל את עמודי הגלריות בצורה חכמה וגמישה יותר. החל מגרסה זו תוכלו לבחור בין 3 פריסות עמוד לגלריה. את הפריסה תוכלו לבחור באפשרויות התבנית לכל האתר, ובכל עמוד בנפרד באפשרויות מתקדמות תוכלו לבחור פריסה ייחודית פר גלריה:

  1. פריסה רחבה – גלריה/תוכן אחד מעל השני לכל רוחב העמוד [דמו לצפיה]
  2. תוכן מימין – הגלריה והתוכן יופיעו אחד ליד השני [דמו לצפיה]
  3. תוכן משמאל – הגלריה והתוכן יופיעו אחד ליד השני [דמו לצפיה]

מצב מצגת: הוספנו שליטה טובה יותר על גודל התמונה הראשית, גובה/רוחב אוטומטי, אפשרות להסתיר את התמונות הממוזערות, שימושי במיוחד במצגות הכוללות תמונות מאונכות ומאוזנות.

ניווט בין פוסטים

הוספנו אפשרות לניווט בין פוסטים או גלריות, כך תוכלו לעבור בין העמודים הקודמים והבאים בקליק אחד. תוכלו לשלוט על האזור הזה באפשרויות התבנית, ולהגדיר האם להציג אותו בכל הפוסטים והגלריות או רק בחלקם. בכל מקרה, באפשרויות המתקדמות בכל פוסט או גלריה תוכלו לבחור האם להציג או להסתיר את הניווט.

פריסת הידר

ערכות העיצוב הבאות: אטלנטה, טיטניום, בורדר וריבר קיבלו שדרוג בניהול הפריסה של ההידר, והחל מגרסה זו ניתן לשנות את כיווניות הלוגו והתפריט (מימין לשמאל וההפך), בכך אנחנו מסיימים ליישר קו עם ערכות העיצוב החדשות שלנו, שם אפשרות זו כבר קיימות מהשלב הראשון.

טיפוגרפיה

הוספנו לאזור הטיפוגרפיה תמיכה בעוד 100 פונטים חדשים של Google Fonts, בכך הגענו אל כמעט 700 פונטים לבחירה!!!
בין השאר הוספנו תמיכה בעוד פונט עברי מהמם – "כרמלה". ותודה גדולה לטיפוגרף ניר ייני.

Builder

ביצענו תיקון באג של שמירת נתונים בעמודים הכוללים כמות משמעותית של וידג'טים. החל מגרסה זו תוכלו ליצור עמודים ארוכים במיוחד בשילוב עם הבילדר שלנו.

וידאו: במקרים רבים, כמו בדפי נחיתה או עמודי תדמית, אנחנו רוצים להציג נגן וידאו של יוטיוב אבל שיאפשר לנו עוד קצת שליטה על המאפיינים שלו. אז הוספנו שליטה על מספר תכונות מעניינות:

  1. הוספת שליטה על תצוגת הפקדי נגן
  2. הצגת כותרת הסרטון
  3. לאפשר ניגון אוטומטי של הסרטון עם הכניסה לעמוד
  4. לבטל את תצוגת הסרטונים דומים שמופיעים בסוף הסרטון (Related)

תוכלו לקרוא על כך בתיעוד שלנו

כותרת / תמונה וטקסט / מספרים: הוספנו לוידג'טים הללו אפשרות שליטה טובה יותר על הטיפוגרפיה, כך תוכלו לשלוט בצורה טובה יותר על התצוגה שלהם בעמוד

קטגוריות מוצרים (WooCommerce): הוספנו שליטה טובה יותר על הפרמטרים שלו, כדי לאפשר לכם להציג קטגוריות מוצרים גם בעמודי בילדר

Pojo Lightbox

כדי שתוכלו לבחור באתרים בהם אתם משתמשים בתוסף WooCommerce בתצוגות לייטבוקס שונות לעמודי המוצרים, הוספנו אפשרות לבטל את הסקריפט שלנו בעמודים אלו. בנוסף שיפרנו את מצב המובייל של הלייטבוקס, כך שלא יציג אפשרות הגדלה של התמונה מעבר לגבולות המסך.

Pojo Sharing

עד כה, במידה ורציתם להציג כפתורי שיתוף גם בעמוד הבית המערכת חסמה את האפשרות הזאת, בגרסה זו הוספנו לניהול התוסף אפשרות של הצגת כפתורי השיתוף גם בעמוד הבית

מהירות ואופטימיזציה

אנחנו רוצים שהאתרים שלכם ירוצו ויטענו יותר מהר מכפי שהם כיום. בדיוק בשביל זה אנחנו כיווצנו את קבצי ה CSS של ה Framework לטעינה מהירה יותר, שיפור זה יהיה משמעותי יותר לתבניות בת. אז אם אתם משתמשים בתבניות בת, תוכלו לבצע קריאה לקבצים המכווצים באמצעות שינוי הכתובת מ style.css ו rtl.css של התבנית אב ל style.min.css ו rtl.min.css

אתם מוזמנים לעדכן!!

יש לכם רעיונות נוספים לעדכון במערכת שלנו? אתם מוזמנים להציע לנו תכונות וחידושים בפורום הרעיונות »

השארת תגובה