תוספים חדשים: סיידברים ופונטים מותאמים אישית ללא הגבלה

תגידו שלום לשני תוספים חדשים שהצטרפו לקולקציית ההרחבות שלנו שיהפכו את חווית הפיתוח והשימוש עם ערכות העיצוב לקלה ופשוטה יותר.

בסקר שערכנו בחודש האחרון בקרב המשתמשים, עלו מספר פיתוחים על שולחן הדיונים. רוב המשתתפים ציינו כי היו רוצים לאפשר שליטה קלה יותר על פונטים מותאמים אישית בערכת העיצוב בשילוב עם ההתאמה אישית וכן, אפשרויות שליטה טובות יותר על אזורי הוידג'טים באתר. אז עשינו את זה.

סיידברים

באמצעות תוסף זה (זמין להורדה במאגר הרשמי של WP) ניתן לפתוח אין ספור אזורי וידג'טים חדשים באתר ולהשתמש בהם בכל עמוד / פוסט בקלות. באמצעות סיידברים הללו תוכלו ליצור אזורים נפרדים באתר עם סיידברים שונים, לדוגמא: עמוד חנות של WooCommerce עם סיידבר ייעודי שיופיע בעמוד החנות ובעמוד המוצר עצמו.

 

s1

 

החל מהגרסה האחרונה ששחררנו היום הוספנו שליטה על הסיידברים בכל עמוד באתר ובהתאמה אישית. בנוסף הוספנו וידג'ט בבילדר שלנו שמאפשר לבחור את הסיידבר המתאים לתצוגה בתוך העמוד, כמו כן ניתן להוסיף סיידבר באמצעות שורטקוד או באמצעות קוד PHP למי שמשתמש בתבנית בת ורוצה להטמיע ישירות במיקום ספציפי.

פונטים מותאמים אישית

תוסף חדש שהשקנו היום (זמין להורדה במאגר הרשמי של WP) , מאפשר להוסיף פונטים חדשים מותאמים אישית לאתר ללא צורך בכתיבת קוד CSS! כל מה שצריך לעשות זה להעלות את הקבצי פונט המותאמים ל Web > לבחור את השם של הפונט > לעבור לאזור התאמה אישית > בכל שדה של טיפוגרפיה תמצאו ברשימת הפונטים גם את הפונט החדש שבחרתם.

 

s2

 

שימו לב: יש להעלות את כל הפורמטים הרלוונטים כדי שזה יעבוד טוב: .woff .ttf .svg .eot

מה עוד חדש?

  • עדכון גרסה לכל ערכות העיצוב עם התאמה מלאה ל WordPress 4.2
  • כמה תיקוני באגים במערכת ובגרסאות מובייל
  • Reset Page Templates – כלי שימושי למעבר קל מתבניות שעובדות עם תבניות עמוד לערכות העיצוב של pojo
  • עדכון גרסה לתוסף המצגות Revolution Slider שמתקן כמה פרצות אבטחה

בשבועות הקרובים אנחנו מתכננים להוסיף לאזור התוספים שלנו עוד כמה הרחבות שימושיות שיעשו לכם את החיים קלים יותר. הישארו מעודכנים.

אם עדיין לא קראתם על כמה מה שחדש בוורדפרס 4.2 תוכלו לקרוא כאן את הסקירה שלנו!

 

השארת תגובה