תכירו את Pojo Forms – תוסף טפסים ב Drag & Drop

אם לרגע תחשבו על זה תגלו כי אחד החלקים הכי חשובים באתר אינטרנט – אם לא החשוב ביותר – זהו הטופס. הטופס הוא הכלי באמצעותו יש לגולש קשר עם נותן השירות או מנהל האתר. זה יכול להיות טופס יצירת קשר או ללכידת לידים, הרשמה למועדון לקוחות או לניוזלטר או אפילו טופס לקבלת שירות, עדיין, בכל אתר אינטרנט יש טופס שאנחנו רוצים שהגולשים יכתבו לנו דרכו, יזמינו שירות או ישאירו לנו פרטים.

מצד שני, עולם האינטרנט התקדם רבות במהלך השנים האחרונות. האתרים נהפכו להיות מעוצבים, מתוחכמים ומתקדמים יותר ויותר. ומעצבי אתרים משכללים כל הזמן את השיטה לתפוס את תשומת הלב של הגולש במקומות שונים באתר. זה יכול להיות בתחתית עמוד הבית, בחלונית פופאפ, בעמוד אודות שמעוצב בשכבות ורקעים שונים או אפילו בעמוד יצירת קשר הוותיק והטוב.

אז למה בכל פעם שאתם צריכים לפתוח טופס חדש, אתם עדיין שוברים את הראש על היצירה והעיצוב של הטופס, וכל הזמן צריכים לכתוב עוד ועוד קוד HTML או CSS כדי שהוא יראה נורמלי? זה עוד לפני שאתם בכלל הגעתם להתאמה למובייל, תאימות בין דפדפנים וכל זה…

pojo-forms-blog

במהלך השנה האחרונה גילינו שאנחנו לא לבד והמון לקוחות שלנו נתקלו באותה בעיה. שוב ושוב אנחנו מגלים כל פעם מחדש איך הבעיות שאנחנו נתקלים בהן, חוזרות על עצמן שוב ושוב גם אצל משתמשים אחרים. אז בשביל זה אנחנו כאן ואנחנו כל הזמן לומדים ממכם עוד ועוד ומשפרים ככל הניתן.

החזון שמוביל אותנו מאז שחשבנו על Pojo, זה לא רק להוציא עוד ועוד תבניות מעוצבות, אלא להפוך את תהליך הפיתוח של אתר האינטרנט למהיר ככל הניתן, לא משנה אם זה עיצוב או פונקציונליות. אז אם עד היום נאלצתם ליצור טפסים באמצעות כל מיני תוספים שהכריחו אתכם להתעסק עם קוד, מהיום תשכחו מזה.

תכירו את תוסף הטפסים החדש שלנו: Pojo Forms

תוסף הטפסים יוסיף לאתר שלכם ממשק Drag & Drop פשוט וידידותי שיאפשר לכם לבנות טפסים מעוצבים בקלות ובפשטות שעוד לא הכרתם. עם אין ספור פריסות ואפשרויות תצוגה ייחודיות, תוך שליטה מלאה על העיצוב והסטייל של השדות והכפתורים.

b


HTML5 Fields
לכל טופס ניתן לבחור בין 9 סוגי שדות שונים המותאמים כולם ל HTML5 על מנת לאפשר הנגשה מלאה לכל סוגי המשתמשים והמכשירים: טקסט, אזור טקסט, קישור, אימייל, טלפון, מספר, תפריט בחירה, כפתורי סימון ואפשרויות בחירה.

לכל שדה יש את ההגדרות המתאימות לו וניתן להגדיר מספר פרמטרים: רוחב שדה, שדה חובה, CSS Classes וטקסט בתוך השדה (Placeholder) בנוסף הוספנו לכל שדה שורטקוד מיוחד בו ניתן להשתמש באפשרויות השליחה מתקדמות.

pf8

עימוד
לכל שדה או כפתור ניתן להגדיר את רוחב העמודה בטופס לפי אחוזים. כמו כן ניתן למקם את כותרת כל שדה: מעל, בפנים, צדדי מיושר לימין/שמאל. אפשרויות אלו פותחות בפניכם אין ספור אפשרויות עימוד ומבנה של פריסות בלתי מוגבל. בנוסף תוכלו ליישר את הכפתור בתוך העמודה לכל הצדדים או להגדיר אותו כבלוק.

גדלים
כדי לצמצם למינימום את הצורך ביצירת התאמות מיותרות באמצעות קוד CSS, הכנו לכם מראש כבר 5 גדלים לכל שדה או כפתור. זה שימושי במיוחד למקרים בהם אתם רוצים ליצור טופס מינימליסטי לסיידברים או טפסים מפלצתיים לדפי נחיתה ענקיים.

form-culomns

עיצוב וסגנון
כחלק מהחשיבה על מקסימום פשטות, בכל טופס כברירת מחדל ישמור את העיצוב הייחודי של ערכת העיצוב שלכם. אך יחד עם זאת תוכלו להגדיר "עיצוב מותאם אישית" שיפתחו לכם שליטה על כל פיקסל בטופס, החל מהצבע ורקע השדה עד לרוחב וגודל הרדיוס של הבורדר. כך תוכלו לשלב את הטופס על רקעים שונים בכל מקום באתר.

1000000

כפתור עריכה בחזית הטופס
במידה ואתם מחוברים למערכת, ברגע שתעברו על הטופס תוכלו לראות כפתור "עריכת טופס" שיאפשר לכם בקליק אחד להגיע לעריכת הטופס בלוח הבקרה, מה שיחסוך לכם עוד כמה קליקים מיותרים כדי לשנות פרט קטן בטופס.

רספונסיב
אם זה לא היה מובן מאליו עד כה, אז כמובן שכל הטפסים מגיעים עם התאמה מלאה לרספונסיב מלא עד רמת הפיקסל והתאמה לכל סוגי המסכים והמכשירים. כל טופס אופקי בדסקטופ יהפך לטופס אנכי במובייל, כל שדה עם כותרת צדדית בדסקטופ יהפך לכותרת עליונה. כל זה מגיע מוכן מהקופסה ללא צורך בהתאמה אישית או בהגדרה מיוחדת.

מובייל
כל השדות של הטפסים מותאמים בצורה מלאה למקלדות של הסמארטפונים, כדי לאפשר מילוי מהיר יותר של הטופס. לדוגמא, במידה והגולש יעבור לשדה שמוגדר כשדה "אימייל", אוטומטית המקלדת תציע לו את ה @ בתחתית המקלדת, אם תבחרו בשדה "טלפון" המקלדת במכשיר תהפך למספרים בלבד.

pf-mobile


אפשרויות שליחה

אימייל אל: כל טופס ניתן לשלוח לכתובת אימייל שתגדירו לו, כברירת מחדל המערכת תכניס לשדה את האימייל של מנהל האתר, אבל כמובן שתוכלו לשנות את זה ואף להגדיר מספר כתובות אימייל על ידי הפרדה בפסיקים.

כותרת אימייל:  לכל טופס ניתן להגדיר כותרת מותאמת אישית, כברירת מחדל תופיע לכם הכותרת: הודעה חדשה מאת "שם האתר", אבל תוכלו לשלב בכותרת גם את השדות שהמשתמש אמור למלא באמצעות שימוש בשורטקוד ID שמתווסף לכל שדה בניהול הטופס.

מאת: ניתן להגדיר כתובת אימייל ושם השולח שיוצג לכם בתיבת האינבוקס, אנחנו ממליצים שלא להשתמש בכתובת של Gmail או שירות דומה, היות ומנועי הספאם מזהים את זה כמייל מדומה ומתייגים את ההודעה כהודעת ספאם. בדרך כלל הכי טוב לתת כתובת עם שם הדומיין, לדוגמא: no-reply@pojo.me

דואר לתגובה: הוספנו אפשרות של בחירת אימייל לתגובה, שדה זה שימושי מאוד, היות וכך ניתן להגדיר את שדה אימייל של השולח באמצעות שורטקוד ID ובעת שנקבל את האימייל נוכל ללחוץ על "השב" ולשלוח אימייל למשתמש בקליק אחד.

הפניה לעמוד טנקיו: במקרים רבים תרצו לעקוב אחרי כמות הפידבקים שנשלחו אליכם, במקרים אחרים תרצו לייצר Target Goal בכלי האנליזה שאתם משתמשים בהם (Adwords, Facebook Pixel), בשדה זה תוכלו להגדיר עמוד Thank You אליו יגיעו מיד אחרי שילחצו על הכפתור שליחה של הטופס.

pf4

מידע טופס: לכל מייל שישלח אליכם תוכלו לקבל מידע נוסף אודות השולח על מנת שתוכלו לעקוב אחרי הדברים בצורה טובה ונוחה יותר: זמן ותאריך שליחה, קישור לעמוד ממנו נשלח הטופס, User Agent (דפדפן, מערכת הפעלה וכדו') ןכתובת IP של השולח

אינטגרציות

Contact Form DB: כדי לשמור את כל המשובים שנשלחים באמצעות הטפסים, תוכלו להתקין את התוסף Contact Form DB והוא ישמור את כל הפידבקים במסד נתונים של השרת, משם ניתן לייצא את הנתונים לקבצי Excel או CSV מסודרים. ככה תוכלו לייבא את הנתונים למערכות אחרות כמו MailChimp וכדו'

Akismet: על מנת להתמודד עם כמויות הספאם שיש כיום ברשת, הוספנו אפשרות אינטגרציה עם מסנן הספאם של Akismet שמותקן כמעט בכל אתר WordPress על ידי הכנסת השדות הרלוונטים להגדרות, המערכת תעביר כל משוב מהטופס דרך המסנן ספאם.

יומן פעילות: כדי שתוכלו לעקוב אחרי המשובים שנשלחים בטפסים שלכם, הוספנו התממשקות אל התוסף Activity Log כדי שתקבלו אינדיקציה מלאה על כל שלב.


תיעוד

כדי שתוכלו להוציא את המירב ממערכת הטפסים הוספנו תיעוד מסודר לכל מאפייני התוסף, אתם מוזמנים להכנס לקישורים הבאים:


אז למה אתם מחכים?

אתם מוזמנים לשדרג את ערכת העיצוב שלנו לגרסה האחרונה ולקבל את תוסף הטפסים שלנו להתקנה ישירות על האתר שלכם. כמו כן אתם פשוט יכולים להוריד את התוסף ממאגר התוספים הרשמי של WordPress פה: https://wordpress.org/plugins/pojo-forms

כמו כן נשמח לשמוע את דעתכם על התוסף החדש, אתם מוזמנים לשלוח לנו פידבק באמצעות הממשק שיופיע לכם באזור הטפסים באתר או כאן בתגובות 🙂

34 תגובות

  1. michali הגב

    עוד לא השתמשתי בזה אבל נשמע ונראה אדיר!!!
    אלופים אתם!!
    משהו…תודה רבה!!
    מיכל

  2. אלישע הגב

    אתם חייבים לאפשר לחבר את הטופס לטפסים של גוגל… זה ממש יעזור לאסוף לידים בצורה טובה.

  3. יובל כץ - עיצוב אתרים הגב

    נראה מעולה

    הייתי ממליץ כמה דברים
    א. יש היום עיצובים הרבה יותר מרשימים שניתן להוסיף
    http://tympanus.net/Development/TextInputEffects/

    ב. לעצב את השגיאות טוב יותר – גם בעמוד דוגמא שלכם השגיאות לא יפות במיוחד
    נראה קצת שניסיתם לעשות CF7 משופר

    בכל מקרה, כל הכבוד על המאמץ – אני בטוח אני את התוסף הזה

  4. סיגלית לוי הגב

    אין עליכם!

  5. שמחה הגב

    מאד יעזור אם נוכל לשדר את פרטי הטפסים לא רק דרך אימייל אלא גם באמצעות api למערכות crm

  6. ziv הגב

    כל הכבוד, נדרש מאוד- אשתמש בהקדם

  7. rinat הגב

    חיכנו סוף סוף זה בא,
    תודה!

  8. שמוליק הגב

    העלתי את התוסף ועכשיו מה? קצת לא ברור הסיפור הזה, למרות שעל פניו הוא נראה רעיון אדיר
    *באמת שאין לי מושג עכשיו איך להוסיף טופס חדש

    • Ariel Klikstein הגב

      צריך גם לשדרג את ערכות העיצוב שלנו לגרסה האחרונה כדי שיופיע לך בתפריט הימני כפתור בשם "טפסים"

  9. Jakov Asher הגב

    תוסף מעולה!!! פשוט להתקין וקל לתפעול. עבודה מצוינת.
    התוסף הזה בהחלט מהווה תוספת אדירה.
    תודה שאתם כל הזמן ממשיכים לשדרג ולשפר.

  10. שמוליק הגב

    אבל אני לא על הChild Theme.. אבוד לי? 🙁

    • Ariel Klikstein הגב

      אין שום בעיה בשימוש ב Child Theme – פשוט תשדרג את התבנית אב שלך ותקבל את זה

  11. dorbit הגב

    סליחה על הבורות, אבל איך אני משדרג את התבנית… אני מקבל הודעת שגיאה "Your Pojo Framework לא מעודכן, אנא עדכן." איך אני מעדכן? 🙂

    • Ariel Klikstein הגב

      כנס אל לוח הבקרה שלך > תבניות > תבדוק אם יש לך שם "עדכון זמין" במידה ולא, פתח דיון בפורום התמיכה ונעזור לך

  12. ניר הגב

    האם אפשר לייצא את כל הפניות בטופס לאקסל?

  13. אביחי הגב

    בניתי טופס עם הרבה מאוד שורות.
    בשלב מסוים הוא לא מאפשר לי להוסיף עוד שורות.

    האם יש הגבלה?
    איפה יכולה להיות הבעיה?

    • Ariel Klikstein הגב

      על כמה שדות מדובר?

      בגדול לא אמורה להיות בעיה, אלא א"כ השרת שלך מגביל מאוד את קונפיגורציה של ה PHP
      בכל מקרה, כדי לפתור את הבעיה הזאת יש שתי אפשרויות:
      1. אם יש לך גישה לקובץ php.ini בשרת – ניתן להכניס שם את הקוד הבא: max_input_vars = 3000
      2. לבקש מחברת האחסון להגדיל את הערך של שמירת נתונים ב PHP למה שכתבתי בסעיף הקודם

      זה אמור לסדר את זה.

  14. Avi הגב

    איך אפשר להעביר פרמטר של שם למשל לעמוד תודה
    למשל

    http://www.domain.com/thankyou/?name=avi

    ככה פשוט אפשר להתאים עמוד תודה למשל לומר ״אבי תודה רבה על הפניה״
    איך מגדירים ששם ילקח ביואראל. ניסיתי עם שורטקוד וזה לא צלח.

    אשמח לעזרה

  15. Assaf הגב

    איך אפשר להוסיף שדה שיפנה לעמוד? כלומר, אני רוצה לייצר שדה של תיבת סימון "קראתי את תקנון ואני מסכים לתנאיו", ושבמילה "תקנון" יהיה לינק לעמוד עם התקנון. יש אפשרות לעשות את זה?

  16. תמר הגב

    האם יש אפשרות של מענה אוטומטי לללקוח (שליחת מייל ראשוני אוטומטי?)
    אשמח לשמוע
    תודה על המידע המועיל

  17. סימה הגב

    אני מנסה ליצור טופס באנגלית ובשום אופן לא מוצאת את האפשרות של להעביר את השדות לשמאל….
    מה עושים?

  18. שלומית הגב

    , היי רציתי לשאול אם אפשר לחבר את הטפסים גם לאלמנט של כפתור
    ז״א שיהיה כפתור לפרטים נוספים ובלחיצה עליו ייפתח הטופס
    תודה

  19. אבי הגב

    היי,
    התוסף Contact Form DB כבר לא בשיתוף פעולה עם וורדפרס ולא נמצא בתוספים שלהם. אפשר להוריד אותו כתוסף עצמאי דרך גיטהאב, אבל חברת אחסון שאנחנו עובדים איתה מזהה את התוסף כסיכון בטיחותי בגלל שהוא לא נתמך רשמית ע"י וורדפרס יותר.
    האם יש דרך חלופית לשמור פניות מטפסי פוג'ו לדאטה בייס ולייצא לקבצי אקסל?
    תודה.

  20. doronfogelmarketing הגב

    האם ישנה אפשרות לשלוח את הטופס למספר כתובות מייל? אם כן, כיצד?

  21. אופיר הגב

    שלום! האם קיימת אפשרות להגדיר webhook בטפסים, למשל כדי להפעיל פעולה בזאפייר לאחר שליחת טופס? אם כן, כיצד?

השארת תגובה