Buzz – תבנית מגזין לוורדפרס בסטייל נקי מודרני

buzz-blog

תכירו את Buzz תבנית מגזין לוורדפרס, מעוצבת בסגנון נקי ומודרני, מתאימה לסוגים שונים של אתרי תוכן ומגזין עם אינספור אפשרויות עיצוב וקומבינציות תוכן.

בתבנית זו תמצאו את סט התכונות המלא לאתר מגזין מושלם עם גמישות מלאה, אפשרות ניהול לכל אזור באתר ושליטה על הצבעים והטיפוגרפיה של כל אלמנט בנפרד. לכל וידג'ט או תצוגת תוכן ניתן לבחור סגנון צבע שונה להדגשת מאפייני קטגוריה שונים.

אתם מוזמנים לראות את התבנית בפעולה באזור הדמו או להתנסות עם הממשק ניהול "על אמת" באזור הניסיון שלנו:

קליק כאן לדמו בעברית // קליק כאן לדמו באנגלית

כמובן שגם תבנית זו מתאימה בצורה מלאה גם לגלריות, פורטפוליו או לחנות וירטואלית מבוססת WooCommerce ותמצאו בה את כל הפיצ'רים האהובים שהופכים את ערכות העיצוב של Pojo למהירות וגמישות כל כך. מנויי כל ערכות העיצוב שלנו יכולים כבר עכשיו להוריד את ערכת העיצוב מאזור ההורדות. תהנו!

מה עוד חדש?

יחד עם תבנית המגזין החדשה, אנחנו משחררים גרסה מעודכנת לכל ערכות העיצוב שלנו, בגרסה זו הוספנו מספר פיצ'רים נחמדים ועוד כמה תיקוני באגים:

Scroll Up: הוספנו כפתור "גלילה למעלה" לכל התבניות שלנו, עם אפשרות לבחור מתוך 10 אייקונים שונים לתצוגה ולהתאים אותו לעיצוב האתר שלכם יחד עם הגדרות גלילה שונות. כמו כן ניתן לקבוע את התצוגה של כפתור הScroll UP לפי מכשיר או בכל עמוד ועמוד בנפרד.

scrollup-he

Polylnag & WPML: הוספנו התאמה נוספת לתוספי תרגום, מעכשיו תוכלו לשלוט על התרגום גם של שורות הקרדיט והפירורי לחם (Breadcrumbs) באתר.

Revolution Slider: עודכנה גרסה חדשה 5.0.9 עם תיקוני באגים, בנוסף הוצאנו את קבצי התוסף להתקנה ועדכון באמצעות ה Cloud שלנו ישירות ובכך הקטנו עוד קצת את משקל התבנית.

עוד עדכונים: עשינו עדכון עיצובי לחלונית הפתיחה (Modal) של האדיטור הויזואלי ב Builder, הוספנו אפשרות שליטה על אורך זמן השקופית במצגות ובגלריות מסוג סליידר ועוד מספר שיפורים מתחת למכסה המנוע שהופכים את התבניות שלנו לקלות ומהירות במיוחד!

אז למה אתם מחכים? תתחילו לעדכן.

2 תגובות

  1. izhak007 הגב

    עדכון נהדר, מתי יוצא העדכון של הנגישות אתר?

השארת תגובה