Poza – תבנית וורדפרס לאתרים אופנתיים במיוחד

poza-mc

לקראת השנה החדשה אנחנו שמחים להכיר לכם את Poza – ערכת עיצוב אופנתית במיוחד המתאימה לאתרי קטלוג, חנויות או פורטפוליו עם תצוגת תמונות גבוהה במיוחד המתאימה לחנויות אופנה ואקססוריז.

פוזה מתאימה למותגים שיש להם לוגו נוכח שרוצה להיות תמיד במרכז. אז קבלו את הדמו שיעשה לכם חשק לשופינג ללא מעצורים:

קליק כאן לדמו בעברית // קליק כאן לדמו באנגלית

כמובן שערכת העיצוב מותאמת בצורה מלאה לחנות WooCommerce ותמצאו בה את כל הפיצ'רים האהובים שהופכים את ערכות העיצוב של Pojo למהירות וגמישות כל כך. מנויי כל ערכות העיצוב שלנו יכולים כבר עכשיו להוריד את ערכת העיצוב מאזור ההורדות. תהנו!

מה עוד חדש?

יחד עם ערכת העיצוב החדשה שחררנו גרסה חדשה לכל ערכות העיצוב שלנו, בגרסה זו הוספנו מספר דברים ותיקוני באגים:

עמודי 404 מותאמים אישית: בקשה שחזרה על עצמה אינספור פעמים בשנה האחרונה, הייתה לתת טאצ' ייחודי לעמוד 404 באתרים עם התבניות שלנו. אז בגרסה זו הוספנו אפשרות לבחור את העמוד שממנו ילקח התוכן של עמוד 404 באתר. כדי שתוכלו ליצור עמודי 404 "מאגניבים" במיוחד. תוכלו לראות דוגמא להשראה לעמוד 404 מותאם אישית בתבנית Poza: קישור לעמוד 404

איך יוצרים עמוד 404 מותאם אישית?

פשוט נכנסים לאזור ההתאמה אישית > פריסות > עמוד 404 > שם ניתן לבחור את הפריסה של העמוד ואת העמוד ממנו ישאב התוכן שיופיע בתוכו.

Revolution Slider: לאחר עדכון גרסה מאסיבי שנעשה בתוסף המצגות, שחררו  המפתחרים מספר גרסאות מעודכנות יותר שפותרות כמה באגים, בגרסה החדשה מצורפת הגרסה האחרונה 5.0.7

One Page טוב יותר: החל מגרסה זו תוכלו לראות בעת הגלישה בעמוד עם עוגנים שמופיעים בתפריט העליון, תוכלו לראות את המיקום הנוכחי שאתם נמצאים בעמוד על ידי הקלאס Current שמדגיש את העוגן הנוכחי. כמו כן שיפרנו את הניווט במובייל באתרי One Page מעכשיו התפריט יפנה אתכם במובייל לאזור המדוייק בעמוד, תוך כדי סגירת התפריט לאחר הלחיצה.

מתחת למנוע: הוספנו שרת Mirror למערכת העדכונים האוטומטים שלנו. מעכשיו גם שרתים עם חסימות אבטחה שונות יוכלו לקבל עדכוני רישיון והורדת עדכונים משרת Mirror שהוספנו לגיבוי נוסף למקרה הצורך.

תמיכה טובה יותר

הוספנו למערכת התמיכה שלנו בפורום מספר שדות שיאפשרו לנו לתת לכם תמיכה מהירה ויעילה יותר. החל מהימים האחרונים בכל פתיחת דיון תוכלו לבחור את התבנית עליה אתם רוצים לקבל תמיכה, כמו כן תוכלו לבחור קטגוריה רלוונטית ולהוסיף קישור URL נסתר עבור מנהלי הפורום, כך נוכל לקבל מיד עם פתיחת הדיון תמונה טובה ורחבה יותר של הבעיה, על מנת שנוכל לתת תשובות טובות בזמן תגובה מהיר יותר.

בעתיד אנחנו נוסיף חיפוש לפי תגיות בפורום, כדי שתוכלו לגשת לפתרון בעיות שונות לפי קטגוריה או תבנית. אז בפעם הבאה שאתם פותחים דיון תמיכה חדש בפורום, תשדלו למלא את הפרטים הללו, זה יעזור לנו להבין מהר יותר את מהות הבעיה ולהגיב בצורה טובה יותר.

2 תגובות

  1. צביקה רונן הגב

    מעוניין לראות אתרים עם צבנית פוזה.
    מה המחירים של התבניות ואיך הולך התמחור.
    לפי שנה? לפי תבנית?

השארת תגובה