עדכונים וחידושים – פוג'ו בערבית, מהיר יותר, נגיש לאורך זמן ועוד

עדכונים וחידושים – פוג'ו בערבית, מהיר יותר, נגיש לאורך זמן ועוד

אנחנו בפוג'ו משחררים היום גרסה חדשה של התבניות שלנו, שכוללות כמה עדכונים, בראש ובראשונה תרגום מלא ומובנה מראש של כל התבניות שלנו לערבית.

העדכונים לתבניות יצאו כבר, ויצאה גם הודעה אודות ביצוע העדכון בפאנל העדכונים של וורדפרס.

תרגום של כל התבניות לערבית

כעת תוכלו להציע את שירותי בניית ועיצוב אתרי וורדפרס בתבניות פוג'ו גם למגזר הערבי. התבניות בערבית משמרות את כל האסתטיקה והשימושיות של התבניות בעברית, וכוללות את כל הפיצ'רים והתוספים שבאים עם פוג'ו.

pojo-themes-arabic-demo

זוהי תוספת חשובה לכלל הלקוחות של פוג'ו, שכן מדובר על שוק פוטנציאלי עולמי עצום של עסקים שמעוניינים לבנות אתר בערבית, בנוסף לשוק הגדול הקיים בישראל. אתם מוזמנים לצפות בדמו של התבניות בערבית כאן.

פוג'ו מהיר יותר

הנושא של מהירות אתר וורדפרס תופס כותרות לאחרונה, ויש לו חשיבות רבה גם מבחינת SEO וכן מבחינת שימושיות האתר. אנחנו בפוג'ו מתייחסים מאוד ברצינות לנושא ומוודאים שהתבניות שלנו מראות ביצועי מהירות ללא פשרות.

העדכון האחרון של פוג'ו כולל שיפור כיווץ קבצי JS ו CSS, לטעינה מהירה יותר של אתרי אינטרנט מבוססי פוגו. אמנם זהו שיפור שמבוצע מאחורי הקלעים, אבל אתם תרגישו אותו בכך שהאתרים שבניתם יטענו מהר יותר.

נגישות שנשמרת לכל האתר

בסרגל הנגישות שלנו, הוספנו אפשרות של שמירת הבחירה של המשתמש למשך פרק זמן הניתן לשינוי.

למי שעדיין לא מכיר את תוסף הנגישות של פוג'ו וחשיבותו, פרסמנו פוסט בבלוג באנגלית שמסביר בדיוק מדוע כל כך חשוב להתקין את התוסף.

אמ;לק: יש המון אנשים, אנשים מבוגרים למשל, שלא מצליחים לקרוא מה כתוב באתר שלכם ולא מצליחים להשתמש בו. לשם כך בנינו את תוסף הנגישות.

האפשרות שהוספנו לתוסף בגרסה החדשה, הופכת את התוסף לשימושי אף יותר, שכן המשתמש יכול להגדיר פעם אחת איך הוא רוצה שהאתר יוצג ויתפקד, וכך האתר הופך להיות אופטימלי עבורו למשך תקופת זמן, גם אם הוא יוצא מהאתר.

הוספת HTML ו-JS טריגר לטפסים

הוספנו אפשרות להוסיף תוכן HTML לשדות הבחירה בטופס. המשמעות היא שאם אתם רוצים למשל להוסיף "אישור תנאי שימוש" בסוף הטופס, מגרסה זו תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי הוספת הקישור ב HTML שדה הבחירה.

בנוסף, הוספנו אפשרות להוסיף טריגר JS כשנשלח טופס על ידי הוספת פונקציה לתבנית בת. אפשרות זו יכולה לעזור לכל מי שרוצה לבצע מעקב המרות מתקדם בעזרת אירועים בגוגל אנליטיקס, אדוורדס, הוטג'ר או כל כלי מעקב המרות אחר.

30day-money-back-he

100% שביעות רצון מובטחת!

מעולם לא היה קל יותר להתנסות בתבניות האיכותיות של פוג'ו ולהבין מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים בהן. הרחבנו את הזמן בו אנחנו נותנים כסף חזרה למשתמשים שאינם מרוצים מהרכישה ל-30 יום, במקום 14 עד כה. אנחנו ממליצים לכם לנסות את ה-30 יום, ולתת לנו את ההזדמנות להוכיח לכם כיצד כל כך הרבה יותר קל ונכון לעבוד עם התבניות שלנו מאשר כל תבנית אחרת.

בחרנו להאריך את מספר הימים כי ראינו שתקופת הניסיון הקצרה יותר עזרה להרבה מתלבטים לחוות את התבניות שלנו במו ידיהם ולהיות בטוחים בבחירה שלהם. אתם מוזמנים להתחיל את תקופת הנסיון עכשיו.

עדכוני תוספים

הוצאנו כמה עדכונים שקשורים לגרסאות חדשות של התוספים המותקנים בפוג'ו:

woo-commerce-2-5

  • גרסה התומכת באופן מלא בעדכון שהוציאו Woocommerce 2.5.2 לפני כשבוע. תוכלו לקרוא על מה כולל העדכון של ווקומרס פה.
  • עדכון גרסה של ה BXSlider ל- 4.2.5. הגרסה הזו של הסליידר כללה כמה תיקוני באגים קלים.
  • עדכון גרסה ל Font Awesome ל 4.5 עכשיו תוכלו להשתמש בעוד 20 אייקונים חדשים.
  • עדכון גרסה לתוסף Revolution Slider לגרסה 5.1.6.

תיקוני באגים

להלן תיקוני הבאגים שבוצעו בגרסה האחרונה:

  • תיקון לאפשרות של קישורים פנימיים (Breadcrumbs) בבר כותרת עם וידג'טים.
  • תכונת ה ScrollUp עכשיו עובדת בצורה טובה יותר בעמודים נמוכים במיוחד.
  • שיפור אזור מידע מערכת ותצוגת אזורים רלוונטים בלבד בעמוד System Info.

אנחנו מקווים שתיהנו מהעדכונים החדשים שהוצאנו. אם יש לכם הצעות נוספות למאפיינים ופיצ'רים שהייתם רוצים לראות בתבניות שלנו, אתם מוזמנים להגיש אותן בפורום הרעיונות.

2 תגובות

  1. dp הגב

    אין דברים כמו פוג'ו
    תענוג!!

השארת תגובה