Toscana – תבנית וורדפרס לצימרים ובתי הארחה

toscana-blog

קיץ, ים, שמש, ארטיק וחופש.

תכירו את Toscana תבנית וורדפרס בעיצוב Fullscreen מודרני ונעים עם תחושה של חופש באויר, מתאימה במיוחד לצימרים ובתי הארחה ולכל אתר שרוצים לשים בו את הויזואל במרכז.

בערכת העיצוב מופיע אזור ההידר בצד, כאשר ניתן לבחור את יישור התוכן בהידר למרכז (דיפולט), ימין או שמאל, לגמישות עיצובית מירבית. אל תפספסו את עמודי החדרים שעיצבנו בעזרת האפשרויות המתקדמות של הבילדר. לשימוש נכון, שימרו את הטמפלט שיצרתם בספריה וכך תוכלו ליהנות מהעיצוב לכל העמודים שאתם יוצרים.

קליק כאן לדמו בעברית // קליק כאן לדמו באנגלית

כמובן שערכת העיצוב מותאמת בצורה מלאה לחנות WooCommerce ותמצאו בה את כל הפיצ'רים האהובים שהופכים את ערכות העיצוב של Pojo למהירות וגמישות כל כך. מנויי כל ערכות העיצוב שלנו יכולים כבר עכשיו להוריד את ערכת העיצוב מאזור ההורדות. תהנו!

forms-cfdb

תוסף טפסים

רק לפני שבועיים שחררנו את תוסף הטפסים שלנו ואנחנו כבר עם 400+ התקנות פעילות של התוסף, מאות טפסים מגניבים ועשרות רבות של תגובות מדהימות. אז תודה לכם!

מעבר לזה הוספנו תמיכה בתוסף Contact Form DB המאפשר לשמור את כל המשובים שנשלחים באמצעות הטפסים באתר שלכם. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להתקין את התוסף Contact Form DB והוא ישמור את כל הפידבקים במסד נתונים של השרת, משם ניתן לייצא את הנתונים לקבצי Excel או CSV מסודרים. ככה תוכלו לייצא ולייבא את הנתונים למערכות אחרות כמו MailChimp רב מסר וכדו'.

מה עוד חדש אצלינו?

New Version: יחד עם ערכת העיצוב החדשה שחררנו גם עדכון לכל ערכות העיצוב שלנו. בעדכון טיפלנו במספר שיפורים ותיקונים מתחת למכסה המנוע ובאופטימיזציה טובה יותר של הקוד

Builder Animation: שחררנו עדכון לתוסף האנימציות עם תיקון לבאג של הוידאו במסך מלא בכרום

Lightbox: שחררנו עדכון לתוסף הלייטבוקס עם גרסה חדשה ל PhotoSwipe לתמיכה טובה יותר במובייל

Importer: הוספנו התראה לאתרים עם תוכן קיים, שלא יעשו ייבוא לכל התוכן, כדי שלא יגרום לבעיות מיותרות

Linker: שחררנו עדכון לתוסף לינקר שמאפשר Re-order לקישורים יוצאים לפי כמות הקליקים שבוצעו

אז למה אתם מחכים? תתחילו לעדכן.

2 תגובות

  1. hanan peretz הגב

    האם כלול פלאגין של בוקינג?

השארת תגובה