-
מאתתגובות
-
17/02/2015 בשעה 15:26 #16943
הי,
התוסף הורס את כל ה css במערכת הניהול בגרסה 4.1 ואי אפשר לנהל תפריטים.
כאשר אני מנטרל את התוסף הכל עובד כשורה במערכת הניהול.
ישראל
17/02/2015 בשעה 15:40 #16949שלום רב,
האם בדקת שהתוסף מעודכן לגרסה 4.6.5?
17/02/2015 בשעה 17:29 #16962הגרסה של התוסף מעודכנת ל: 4.6.5
גרסת וורדפרס בעברית: 4.1
האם בדקתם את התוסף בגרסה האחרונה של וורדפרס בעברית?
האם יש טלפון שאפשר להתקשר על מנת לחסוך זמן בהתכתבות?
17/02/2015 בשעה 17:33 #16965אשמח אם תשלח פרטי גישה כדי שנוכל לבדוק את הנושא.
17/02/2015 בשעה 18:00 #16971תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 19:11 #16982תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 19:42 #16983תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 20:04 #16987אוקי, עכשיו אני בפנים, אני רואה שהתוסף RS עובד, ניסיתי לערוך תפריט, ונראה שזה עובד טוב, תוכל לכוון אותי יותר לבעיה שאתה נתקל בה?
17/02/2015 בשעה 20:07 #16988תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 20:23 #16989הצלחת להכנס?
צריך עוד פרטים?
17/02/2015 בשעה 20:25 #16990נכנסתי ונראה שהכל עובד היטב, תוכל לכוון אותי יותר לבעיה שאתה נתקל בה?
17/02/2015 בשעה 20:34 #16991תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 21:14 #16995תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 21:15 #169961. אצלינו נראה שזה עובד מעולה, גם בכרום וגם ב FF
2. יש פה בעיה שאינה קשורה לתוסף או לערכת עיצוב כזו אחרת, תכבה את כל התוספים, ותשנה לערכת עיצוב ברירת מחדל, ועדיין הבאג הזה יופיע
יש לי תחושה שיש פה בעיה אחרת שקשורה להתקנה של וורדפרס. כמו שכתבתי לך לעיל, מאיזו סיבה כלשהי יש שתי התקנות וורדפרס על הדומיין הזה, אחד בכתובת הרגילה ללא WWW והשניה בכתובת המלאה עם WWW, כנראה משהו בהפניות DNS או בהגדרות שרת גורמים לבעיה הזאת.
האם בדקת את הכיוון הזה?
17/02/2015 בשעה 22:05 #16999תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 22:14 #17000תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 22:21 #17001תגובה זו סומנה כפרטית.17/02/2015 בשעה 23:27 #17002תגובה זו סומנה כפרטית. -
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
