יצירת קשר

אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה

דבר איתנו

יש לך שאלות בנושא רכישות, שיתופי פעולה ופניות אחרות, אל תהסס לשלוח לנו אימייל

צוות התמיכה המקצועי שלנו נמצא כאן כדי לעזור לך עם כל בעיה או שאלה טכנית

אתה יכול למצוא מדריכים ומענה לשאלות רבות באזור התיעוד שלנו

שאלות נפוצות

רכישה & ומחירים

איזה סוגי תשלום אתם מקבלים?

אנו מקבלים תשלום באמצעות PayPal. פייפל תומכת ברוב כרטיסי האשראי הבינלאומיים ומאפשרת להעביר תשלומים בצורה בטוחה ונוחה.

שימו לב: לא חייבים חשבון PayPal קיים כדי לרכוש. אם אתה לא מעוניין בחשבון PayPal יש לבחור בלשונית השניה: "שלם באמצעות כרטיס אשראי"

מה קורה לאחר שאני עושה הזמנה?

לאחר שתבצע את ההזמנה שלך, תוכל להוריד באופן מיידי את ערכת העיצוב שהזמנת ​​ולהתקין אותה באתר שלך. לחץ כאן למידע נוסף אודות הצעדים הראשונים וללמוד עוד כיצד זה עובד.

איפה אני מוריד את הרכישה שלי?

ברגע שההזמנה שלך הושלמה, אתה אמור לקבל דוא"ל המציין את זה. באימייל יופיע גם קישור להורדה, אבל אתה תמיד יכול גם להכנס לאזור האישי שלך באתר שלנו ולהוריד את כל מה שרכשת בעבר.

לא קיבלתי ממכם שום אימייל על הרכישה או ההרשמה?

שימו לב, האימייל נשלח אליכם בצורה אוטומטית, וזה בד"כ קורה באופן מיידי. אם לא קיבלתם אימייל זמן קצר לאחר הרשמה או הזמנה, אנא בדקו שוב באזור הספאם של תיבת האימייל שלכם. תוכלו גם להכנס לאזור "חשבון שלי" במערכת ולמצוא שם את כל ההורדות שלכם. במידה ולא מצאתם, אנא צרו עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר.

האם יש אפשרות לשדרג את החבילה שלי לאחר הרכישה?

כן. לאחר הרכישה ניתן לשדרג את החבילה שלך בלחיצת כפתור, תוך קבלת הנחה על סכום הרכישה הראשוני. לאחר השדרוג תקבל מיידית גישה מתאימה בהתאם לחבילה שבחרת.

האם התבניות שלכם יעבדו עם תוספים אחרים?

כן, התבניות שלנו נכתבו על פי התקן הרשמי של WordPress והן עובדות היטב עם רוב התוספים שכתובים על פי הקוד התקני. עם זאת, אנחנו לא יכולים להבטיח שכולם יעבדו היטב. יש אלפי תוספים זמינים ואנחנו לא יכולים לבדוק כל אחד מהם. אך כאמור – רוב הסיכויים שזה יעבוד ב 100%.

האם זה כולל אחסון אתר אינטרנט?

לא. לעת עתה אנחנו מוכרים רק ערכות עיצוב לוורדפרס.

כמה עולה לחדש את המנוי?

לפני סיום השנה ישלח אליך אימייל כדי להודיע ​​לך שהגיע הזמן לחדש את המנוי. חידוש רכישה לאחר שנה הינו בהנחה של 50% מהמחיר הנקוב. פשוט וקל.

רישיון

מה ההבדל בין רישיון פרטי לרישיון מפתח?
רישיון פרטי מאפשר שימוש בערכת עיצוב אחת לדומיין אחד, מתאים במיוחד למשתמשים פרטיים. מפתחים ומעצבים, יכולים לרכוש חבילה של כל ערכות העיצוב המאפשרת גישה לכל ערכות העיצוב למשך שנה, עם תמיכה ועדכונים לשנה
האם ניתן לקנות פעם אחת ולהשתמש במספר רב של אתרים?

במידה ורכשת רישיון בודד, ניתן להשתמש בערכת העיצוב רק באתר אינטרנט אחד. במידה והינך רוצה להשתמש בערכת עיצוב בעוד אתרים ניתן לבחור בין מספר מסלולים שונים:

1. רישיון פרטי – ערכת עיצוב אחת עבור דומיין אחד + תמיכה ועדכונים לשנה.
2. רישיון מפתח – ערכת עיצוב אחת עם אפשרות התקנה עד 10 אתרים + תמיכה ועדכונים לשנה
3. כל ערכות העיצוב – גישה לכל ערכות העיצוב למשך שנה, עם רישיון מפתח להתקנה במספר אתרים כפי בחירתך (10/50/ללא הגבלה) + תמיכה ועדכונים לשנה

מה קורה כאשר פג תוקף הרישיון?

ערכת העיצוב תמשיך לעבוד היטב גם לאחר תפוגת הרשיון. אתה חופשי להמשיך להשתמש במוצר על פי תנאי הרישיון שקיבלת. אמנם, לא תקבל תמיכה ועדכונים, אך כאמור, תמיד תוכלו בעתיד לחדש את המנוי שלך עבור תמיכה ועדכונים.

למה צריך לחדש רישיון לעדכונים ותמיכה כל שנה?
עדכונים כוללים תיקוני באגים, תכונות חדשות ותאימות מלאה עם גרסאות וורדפרס חדשות. חידוש רישיון שנתי גם מספק גישה חופשית לאזור התמיכה, בכל עת בה אתה זקוק לעזרה.

תמיכה

כיצד ניתן להתקין את התבנית?

ערכת עיצוב של Pojo קלה מאוד להתקנה, כמו כל ערכת עיצוב אחרת. תוכלו להיעזר במדריך ההתקנה. אם עדיין יש לך שאלות או בעיות, אנחנו תמיד שם כדי לעזור דרך אזור התמיכה.

אלו דפדפנים התבנית תומכת?

תבניות העיצוב שלנו תומכות בכל הדפדפנים המודרנים: כרום, פיירפוקס, ספארי, אופרה ואינטרנט אקספלורר (גרסה 11 ומעלה).

איך אתם מספקים תמיכה?

אנחנו מספקים תמיכה באמצעות אזור תמיכה אישי ומאגר מידע שהולך ומתרחב כל הזמן. אנחנו גם לא מציעים תמיכה טלפונית או צ'אט. עם זאת אנחנו עושים הכל כדי לענות במהירות המקסימלית לכל שאלה חדשה שמגיעה אלינו.

אני מפתח/מעצב/סטודיו לבניית אתרים, אני יכול להשתמש ב Pojo עבור הלקוחות שלי?

כן. כל עוד תעמוד בתנאי הרישיון שלנו, תוכל להשתמש בערכות העיצוב שלנו עבור הלקוחות שלך.