-
מאתתגובות
-
29/06/2015 בשעה 12:44 #26084
הי
משתמש בטאבים לשאלות נפוצות –
איך עושים הפרדת שורות חדשות בטאבים ? הוא מחבר הכל יחדיו לפיסקא אחת …
29/06/2015 בשעה 13:53 #2610129/06/2015 בשעה 13:56 #26103כן אך ללא תוצאה – גם שמו – אומר "לא" לחלק לפיסקאות בצורה אוטומטית …
לא יודע מה לעשות ?29/06/2015 בשעה 14:15 #26109מה אומרת ? יש פיתרון ?
29/06/2015 בשעה 15:10 #26121תוכל לשלוח פרטי גישה ליוזר זמני, בתגובה פרטית?
29/06/2015 בשעה 15:14 #26123תגובה זו סומנה כפרטית.29/06/2015 בשעה 17:24 #26129אנחנו לא נותנים שרות טלפוני.
אתה יכול לפתוח יוזר זמני עם גישה לאדמין ולשלוח לנו לפה בתגובה פרטית.
29/06/2015 בשעה 17:28 #26130תגובה זו סומנה כפרטית.29/06/2015 בשעה 18:12 #26135לפני שתשלח יוזר, אולי תשלח לנו צילום מסך של עריכת הטאב.
ניתן דרך:
נשמח גם לקישור לעמוד הרלוונטי שבו אתה רואה את זה
29/06/2015 בשעה 21:54 #26156תגובה זו סומנה כפרטית.30/06/2015 בשעה 11:31 #26170תוכל לתת ליוזר שלי גישה לאדמין, כדי שאוכל לגשת גם לעמודים?
30/06/2015 בשעה 14:21 #26197עודכן –
מבקש באותה הזדמנות לענות גם על הבעיה השניה ששלחתי במייל30/06/2015 בשעה 15:13 #26205מה קורה ?
30/06/2015 בשעה 16:16 #26211תגובה זו סומנה כפרטית.30/06/2015 בשעה 16:29 #26213תגובה זו סומנה כפרטית.30/06/2015 בשעה 16:53 #26219תגובה זו סומנה כפרטית.30/06/2015 בשעה 16:57 #26221הופס 🙁
אוקי, אם ככה אני שולח לך קובץ קוד שתעלה אצלך ונבדוק אם זה מסתדר.
30/06/2015 בשעה 17:01 #26222הופס – זה אומר שטעית בשחזור התקלה וכעת אתה רואה אותה תופעה כמו אצלי ?
למה למען השם אתם לא מתקשרים וסוגרים את זה בטלפון ב 2 דקות ?…. 🙁
שוב מה עם הבעיה השניה שלי ?
30/06/2015 בשעה 17:02 #26223תוריד את הקובץ קוד מפה: https://gist.github.com/KingYes/80d2ea4d309d948edb3a
– מצד ימין מופיע כפתור בשם Download Gist זה יוריד לך קובץ ZIP שבתוכו יש קובץ PHP בשם: class-pojo-widget-tabs.php
– פתח את ה FTP ותעלה את הקובץ לתיקיה הבאה (תחליף את הקובץ הקיים עם הנוכחי, רק תעשה לו גיבוי קודם):
–
wp-content/themes/border/core/widgets/class-pojo-widget-tabs.php30/06/2015 בשעה 17:09 #26224תגובה זו סומנה כפרטית.30/06/2015 בשעה 17:15 #26231אכן כן – זו הבעיה –
אוריד התוסף ואנסה – מדוע לא תתנו פשוט אפשרות לינק מגלריה שתוכל לקשר לדף רגיל ?..
כמו כן מעוניין ששתי הגלריות יופיעו ממורכזות בעמוד באמצע – איך עושים זאת ?
ולגבי הקובץ ששלחת – אני מנסה כעת
30/06/2015 בשעה 17:25 #26236בוצע התיקון – עובד יופי – תודה –
עכשיו מה אתה אומר עם הבעיה השניה שלי ?
בוא נתחיל כיצד למרכז …?
30/06/2015 בשעה 17:36 #262371. בעתיד אנחנו מתכננים להוסיף פורמטים לגלריות, שיהיה מצב של לינק, אבל כרגע אין את זה מובנה
2. למה אתה מתכוון ממורכז, יש לך דוגמא או סקיצה? אתה יכול פשוט להשתמש בעמודות
30/06/2015 בשעה 17:46 #26240זה הדף הבעייתי –
http://www.vaonline.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%93-3/
1. התמונות משום מה לא אותו גודל – ולא ניתן לקבוע גודל תמונה בגלריה
2. לא ממורכז
3. כל CLICK אמור לפתוח דף שירותים אחר ולא באמת גלריה
4. באם יש דרך אחרת לבצע אותו אפקט סלייד ב ONMOPUSEOVER – זה יכול לפתור …30/06/2015 בשעה 17:52 #26241איני מכיר את כל אפשרויות העיצוב אצלכם כך שהנחה אותי אם יש דרך אחרת
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
