-
מאתתגובות
-
14/07/2015 בשעה 10:07 #27315
היי חברים! אחלה תוסף!!!
יש לי בעיה עם טופס שיצרתי…
כפתור השליחה למרות שנתתי הוראה ליישור לשמאל, נשאר בימין
אפשרויות בחירה נשארות ברשימה לא משנה לאיזו אופציה שיניתי…מה ניתן לעשות?
14/07/2015 בשעה 12:31 #27346שלום רב,
האם כל שינוי שאת מבצעת בטופס לא נשמר, או זה רק בכתפור שליחה?
14/07/2015 בשעה 13:57 #27360חלק כן וחלק לא
14/07/2015 בשעה 15:50 #27378תוכלי לשלוח לנו פרטי גישה ליוזר זמני?
14/07/2015 בשעה 15:52 #27380תגובה זו סומנה כפרטית.14/07/2015 בשעה 16:32 #27389זה בגלל שהגדרת את אזור הכפתור כ 20%, אז כאשר את ממרכזת אותו הוא עומד במרכז ה 20%.
ברגע שתגדירי את אזור הכפתור כ 100% זה יתמרכז ממש באמצע.
14/07/2015 בשעה 16:37 #27391ומה לגבי יתר הטופס? למשל לשנות את האופציות ודרך תצוגתן?
14/07/2015 בשעה 16:43 #27395שיחקתי עם כמה הגדרות ואני לא רואה שום בעיה, תוכלי לפרט או להפנות אותי למשהו ספציפי?
14/07/2015 בשעה 16:48 #27396לא משנה כל אופציה שאני בוחרת, הוא מציג את זה ברשימה
14/07/2015 בשעה 18:43 #27419תגובה זו סומנה כפרטית.14/07/2015 בשעה 23:56 #27473וזה עדיין מופיע בצד ימים ולא שמאל
מעבר לזה, יש לי שם הרי בחירה, אני משנה את האופציות וזה משאיר את זה ויזואלית אותו דבר15/07/2015 בשעה 12:05 #27497זה מוזר כי אצלנו זה עובד טוב.
כדי לבדוק את זה פתחתי טופס חדש בשם test. נתתי לו הגדרות ובפועל הוא נראה כך:
http://screencast.com/t/XlF966aA4II
האם גם אצלך הוא נראה כך, ואם לא אז שלחי צילום מסך דרך http://imgur.com/
15/07/2015 בשעה 12:27 #27510היי נעה,
להלן צילום מסך: http://imgur.com/gallery/lwb2oKq/new
1. הכפתור נשאר בימין
2. הרשימה לא משתנה – יש הרי אופציות ואני רוצה שהיא תהייה לרוחב בשורה ולא בטור15/07/2015 בשעה 12:56 #27515תגובה זו סומנה כפרטית.15/07/2015 בשעה 14:01 #27522אבל אז הטופס הוא על כל העמוד וזה נראה גרוע
15/07/2015 בשעה 16:45 #27552תגובה זו סומנה כפרטית.15/07/2015 בשעה 18:01 #27563היי נעה,
1. הטופס לא יכול להיות על 25% מהעמוד? למה שאנשים יעשו טופס לכל הרוחב של העמוד?
2. אני לא מצליחה שהאפשרויות יהיו לרוחב, הן אצלי רק לאורךאולי פשוט תייצרי לי טופס מושלם באתר ואני אעשה לו התאמות.. כי אני לא מצליחה להגיע למצב שיש לי טופס שהוא חלק מהעמוד, אפשרויות לרוחב וכפתור שליחה בשמאל, אפשרי במקום הפינגפונג הזה?
15/07/2015 בשעה 19:23 #27575תגובה זו סומנה כפרטית.15/07/2015 בשעה 19:26 #27579מושלם!
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
