תגיות: Forms
-
מאתתגובות
-
24/08/2015 בשעה 16:58 #31094
היי יש לי כמה שאלות
1.מהו הגודל הרצוי של התמונה (באתר יהיו הרבה תמונות) חשוב לי שהתמונות יהיו באיכות טובה, אך אני לא רוצה שהן תכבדנה מאד על האתר. האם הגודל 1200*800 pxהוא גודל סביר?
2. בטופס יצירת קשר אני מעוניינת שיהיו ריבועים חלולים שבהם יוכלו להשלים את שדות המילוי. וכן בצד שיהיה טקסט. איך אני עושה את זה דוגמא למה שאני רוצה שיהיה http://www.zoeberkovic.com/Contact/13. איך אני מגדירה הגדרות ספציפיות למובייל, לדוגמא אני רוצה שהלוגו במובייל יופיע בקטן יותר ובחלק מהזמן לא יופיע כלל
4. אני רוצה שהדף הראשי יוכלו להגיע אליו כשלוחצים על הלוגו. איך אני עושה את זה? וכן, אני לא רוצה שיופי בתפריט "דף הבית" אלא שנכנסים רואים את העמוד המסוים וכשלוחצים על הלוגו מגיעים שוב לעמוד הזה. איך אני עושה את זה?סורי על ההצפה.. אני חדשה בתחום…
תודה24/08/2015 בשעה 18:21 #311101. אנחנו ממליצים בד"כ להעלות תמונות לאינטרנט עד רוחב של 1000PX – הגודל של 800/1200 נשמע סביר בהחלט
2. זה טופס רגיל לכל דבר, רק תשימי את זה בעמוד עם בילדר, כאשר הוידג'ט של הטופס מוגדר על 50% רוחב ובשאר ב 50% תשימי וידג'ט טקסט עם איזה תוכן שתרצי
24/08/2015 בשעה 18:49 #31113תודה רבה
לגבי הטופס:
איך אני יוצרת קוביות שבתוכם רושמים את השדות? (כמו בקישור שצירפתי)?
ואיך אני יוצרת קו מפריד בין השניים?(שוב כמו בקישור)24/08/2015 בשעה 21:22 #311231. משתמשים בתוסף טפסים שלנו, כברירת מחדל הוא מופיע בתצורה הזאת בדיוק
2. כדי לעשות קו מפריד בין שני הוידג'טים, אפשר לעשות את זה עם טיפה CSS מותאם אישית לוידג'ט
ברגע שיהיה לך עמוד מסודר עם טופס וטקסט, תשלחי לנו קישור (כהודעה פרטית) ונעזור לך בעניין
25/08/2015 בשעה 10:18 #31146תגובה זו סומנה כפרטית.25/08/2015 בשעה 10:19 #31147תגובה זו סומנה כפרטית.25/08/2015 בשעה 13:15 #31163להלן קישור למדריך שלנו על תוסף הטפסים:
תעדכני אם זה עזר לך.
25/08/2015 בשעה 23:58 #31259תודה! עזר מאדדד
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
