אימייל נשלח לספאם

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה אימייל נשלח לספאם

דיון זה מוגדר: סגור

תגיות: ,

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #50704

    sarita
    משתתף

    בניתי טופס דרך תוסף הטפסים. כשאני מגדירה תיבת אימייל של ג'ימייל האימיילים מגיעים לספאם (בדקתי בשתי כתובות ג'ימייל שונות ובשתיהן האימייל נכנס לספאם)
    מה לעשות?

    #50725

    Boaz
    מנחה

    הי שרית,

    אני מפנה אותך למדריך שלנו בנושא טפסים:

    באופן ספציפי – הכי מומלץ להגדיר תיבת אימייל שנושאת את שם הדומיין שלך וכך יש סיכוי טוב יותר שהמיילים לא יזוהו כספאם.

    אם הבעיה עדיין ממשיכה, תנסי ליצור FILTER בג'ימייל שמגדיר לכל האימיילים האלה להיכנס ל-INBOX

    #50726

    sarita
    משתתף

    הי,
    תיבת האימייל היא בשם האתר אבל האימילים עדיין נכנסו לספאם. פשוט הגדרתי את האימייל הספציפי הזה בתוך הג'ימייל כ-no spam וזה פתר את הבעיה.

    תודה בכל מקרה,
    שרית

    #50754

    Boaz
    מנחה

    בדקת את שאר הנושאים שם? כותרות של שדות, כותרת האימייל השולח וכו'?

    יכול להיות שזה אחד מהם.

    בכל אופן, העיקר שהנושא נפתר.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.