תגיות: Forms
-
מאתתגובות
-
29/02/2016 בשעה 10:19 #47874
משתמש בטפסים שלכם
שלחתי הודעת ניסיון, הראה לי שההודעה התקבלה, אבל בפועל המייל לא הגיע לג'ימייל.
התקנת CFDB מראה שנשלח.פניתי לחברת האחסון
הם רשמו לי ככה:
Okay, I could see that there are no redirections set on the server for the domain. So please check the settings in your conatct form plugin or you can conatct your developer so that they change
these codes in your conatct form file.מה עושים?
תודה.29/02/2016 בשעה 17:31 #47963איפה אתה מאוחסן בדיוק? זו תשובה קצת לא ברורה מה שהם רשמו, אם כבר היא יותר קשורה להפניות של הדומיין עצמו, אשמח אם הם יוכלו לפרט מה בדיוק הבעיה
האופציה היותר פשוטה, זה להתקין את תוסף יצירת קשר אחר, נגיד Contact Form 7 ולבדוק האם זה שולח למייל. במידה וזה לא שולח, אז הבעיה בשרת,
במידה וזה שולח בתוסף אחר, אז הבעיה היא בהגדרות של התוסף שלנו. במקרה כזה תביא לנו בבקשה פרטי גישה זמניים אל לוח הבקרה ונבדוק את זה.
29/02/2016 בשעה 21:42 #47998אני בבלו הוסט, התקנתי CF7 לצערי המייל הגיע אלי לג'ימייל…
איך להעביר לכם פרטי גישה?
29/02/2016 בשעה 21:49 #47999שים פה בהודעה פרטית קישור לאתר + שם משתמש וססמה זמניים
פשוט תפתח יוזר עם הרשאות ניהול מלאות למערכת על האימייל team@pojo.me
ככה תוכל למחוק או להוריד את ההרשאות מהיוזר הזה לאחר הטיפול בתקלה
29/02/2016 בשעה 22:37 #48002תגובה זו סומנה כפרטית.01/03/2016 בשעה 09:20 #48011קיבלנו, אנחנו בודקים את העניין, האם חברת האחסון שלחה לך תיעוד כלשהו לפיתרון הבעיה מעבר למייל שכתבת?
נראה שהם שינו משהו בשרתים שלהם שיכול לגרום לבעיה, ואנחנו מחפשים תיעוד בנושא כדי לפתור את זה.
01/03/2016 בשעה 09:48 #48014לא, לצערי לא הוסיפו כלום מעבר למה שרשמתי לכם…
מקווה לטוב 🙂01/03/2016 בשעה 10:17 #48017עשיתי עכשיו כמה ניסיונות כדי לראות היכן הבעיה, האם קיבלת אותם למייל שלך?
כי אנחנו קיבלנו את הנסיונות הללו
01/03/2016 בשעה 10:46 #48018היי, ראיתי את מה ששלחתם.
אבל עכשיו שלחתי בעצמי, ולא הגיע…
01/03/2016 בשעה 11:40 #48027אוקיי אז טסט שעשיתי ב11:15, הגיע בדיוק הרגע.
אני מניח שהצד החיובי זה שהטופס מגיע, אבל כמעט חצי שעה אחרי.
מה עושים? 🙂01/03/2016 בשעה 13:59 #48047אני מנסה להבין את המקרה. אתה שולח טופס דרך התוסף שלנו, והוא לא מגיע למייל. בדיוק לאחריו אתה שולח דרך CF7, ולמעשה ה-CF7 מגיע ופוג'ו לא מגיע? ואחרי כמה שעות פתאום מגיע המייל מהתוסף של פוג'ו?
01/03/2016 בשעה 14:31 #48050אני אעשה לך סדר. התקנתי את שלכם, לא הגיע כלום. התקנתי CF7 הגיע בלי בעיה.
אריאל הבוקר עשה כמה טסטים ושינה דברים אני מניח, כי כן התחיל להגיע. עשיתי את הטסט בעצמי, שלחתי דרך התוסף שלכם. לקח בערך חצי שעה אבל הגיע.
02/03/2016 בשעה 09:39 #48089אם זה בסוף מגיע, זה מראה על משהו בשרת.
הייתי שמח אם היית עושה את הדברים לפי הסדר הזה:– תתקין את שני התוספים ותפתח כבר טפסים מוכנים לשליחה.
– בתוסף שלנו, תדאג להשתמש בטופס שאריאל פתח (מייל השולח = לדומיין של השרת, כותרת קצרה לשליחה).
– תשלח טופס דרך הפלאגין שלנו.
– ישר לאחר מכן, תשלח טופס דרך CF7.האם המייל של CF7 הגיע לפני של פוג'ו?
02/03/2016 בשעה 13:32 #48122עשיתי
הCF7 הגיע תוך שניה
שלכם עוד לא הגיע.שניהם נשלחו לאותה כתובת מייל…
02/03/2016 בשעה 18:48 #48158האם שלחת את שלנו לפני ששלחת את ה CF7? אני הייתי רוצה שתנסה לשלוח מהטופס שלנו ואח״כ מהטופס של CF7
אנחנו חוששים שיש לאחסון שלך איזה תהליך שהוא מריץ לאחר השליחה של CF7 ואז זה שולח גם את שלנו וגם את זה.
פשוט אנחנו דואגים לשלוח את האימייל כמעט 1:1 כמו ב CF7 ואין סיבה שהוא ישלח אותם ואת שלנו לא, אלא א״כ כמו שכתבתי, יש לשרת האחסון איזו אינטגרציה בשבילו
03/03/2016 בשעה 08:39 #48174בוצע. נשלח משלכם קודם. עדיין לא הגיע. CF7, כן הגיע.
06/03/2016 בשעה 10:16 #48332?
06/03/2016 בשעה 10:23 #48334זו פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בבעיה מסוג זה, לצערי זה נראה כמו משהו שהם הגדירו בשרת הדואר שלהם שאינו מאפשר שליחה.
הייתי שמח אם היית מבקש מהתמיכה שלהם איזשהו תיעוד או מדריך שמסביר מה צריך להגדיר בטופס כדי שהוא ישלח למייל. מה שהם כתבו לך לעיל לא ממש מסביר מה צריך לשנות או לעשות.
06/03/2016 בשעה 10:29 #48335אז אחרי ששלחתי את ידידנו ההודים למיליון בדיקות בבלו הוסט הם רשמו לי את זה…
the issue is either with the plugin or the email. Since it is not with the email it should be the plugin causing this. So the only option is to change the plugin. And unfortunately since it is a thrid
party application you may need to contact plugin vendor to check the issue?06/03/2016 בשעה 10:36 #48336וזה מה שהמעפנים האלו החזירו אחרי שביקשתי מה שרצית
Unfortunately it is something that we donot support so we donot have any guides for this. We donot provide any support for designing from our end.
06/03/2016 בשעה 10:39 #48337Please let them know that there is nothing blocking from our end. Also let them know that the issue with the plugins cannot be supportyed from our end. If there is any issue you need to contact the plugin vendor.
06/03/2016 בשעה 10:49 #48338יש מצב שאתה מביא לנו פרטי גישה אל ה FTP שלך שנוכל לעשות טסטים שונים בקוד על השרת עצמו?
שים פה כהודעה פרטית
06/03/2016 בשעה 11:39 #48354תגובה זו סומנה כפרטית.06/03/2016 בשעה 18:17 #48435טוב, חפרנו לעומק, עשינו כל מיני נסיונות וכל מה שאנחנו עושים אנחנו בסוף מגיעים לאיזה פילטר שיש בשרת שגורם לבעית השליחה.
אגב, האימיילים מגיעים בסוף, רק לוקח להם בד"כ 20 דקות עד שהם נוחתים בתיבת האימייל.
לצערי זה מה שהצלחנו להגיע, אז אולי עדיף לך כרגע לעבוד עם התוסף Contact Form 7 נראה שהוא יעשה עבורך את העבודה בצורה הכי טובה שיכולה להיות
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.