תגיות: Poza
-
מאתתגובות
-
28/09/2016 בשעה 15:25 #69722
שידרגתי את ערכת העיצוב. (ייתכן וזה היה יום או יומיים לפני השדרוג לא בדקתי זאת).
וכעת כל דף (כולל הניהול) נטען פעמיים. וגם גורם לכל מיני בעיות מוזרות באתר. (שנראה שקשורים לטעינה הזו).
ניסיתי לכבות את כל התוספים אך ללא הועיל. זה עדיין קןרה.
יש לכם רעיון מה זה יכול להיות? (תוכלו להבחין בתופעה בכל דף שתחפצו בתוך האתר)
28/09/2016 בשעה 15:34 #69724אצלי הכל עובד חלק ונטען כרגיל.
למה הכוונה "נטען פעמיים"?
שאחרי שהעמוד נטען הוא מרפרש את עצמו שוב?28/09/2016 בשעה 15:38 #69725כן. בדיוק. שהוא מרפרש עצמו שוב.
אתה לא רואה זאת?
28/09/2016 בשעה 15:42 #69727לא.
נסה מדפדפן או מחשב אחר.
זה נשמע כמו בעיה של קאשינג.28/09/2016 בשעה 17:02 #69739ניסיתי. מכמה מחשבים.
גם כמה אנשים ניסו. וזה קורה אצל כולם.
מה דעתכם?
28/09/2016 בשעה 17:09 #69741תגובה זו סומנה כפרטית.28/09/2016 בשעה 17:21 #69743תגובה זו סומנה כפרטית.28/09/2016 בשעה 17:43 #69744תגובה זו סומנה כפרטית.28/09/2016 בשעה 19:00 #69748איננו חווים בעיה של איטיות. הבעיה היא שהאתר נטען פעמיים.
האתר מתרפרש פעמיים וזה גורם לעוד כל מיני בעיות. אך העניין העיקרי כעת שהוא מתרפרש פעמיים. לא משנה לאן נכנסים הוא מתרפרש שוב.
כעת האתר נמצא במצב "ערום" ללא תוספים. וללא הרבה דברים. ומחכה לעזרתכם המהירה…
28/09/2016 בשעה 19:39 #69749תגובה זו סומנה כפרטית.29/09/2016 בשעה 09:39 #69760הי,
אנחנו מתייחסים ברצינות גמורה.
פשוט ברגע שאתה מתאר בעיה שאנחנו לא מצליחים לראות ואין שום שגיאה במערכת,
קצת קשה לזהות מה קורה ולהציע פתרון.אם זה גורם לעוד בעיות, פרט בדיוק מהן הבעיות האלה וננסה להציע פתרון.
29/09/2016 בשעה 10:14 #69766לא הזכרנו כלל בעיות מהירות. תסתכלו בראש הפוסטים ותראו שהבעיה (העיקרית שממנה נובעות השאר) היא שהדף "מתרפרש" פעמיים.
אני דווקא חושב שנעה מתייחסת מאוד ברצינות (גם אם זה לא היה לעניין הנכון) למעשה היא הראשונה שהכרנו פה ובזכות השירות הנפלא שלה ושל מי שהיה פעם החלטנו להמליץ לכל לקוחותינו לעבוד עם פוג'ו.
בזמן האחרון אנו מרגישים שהמטרה בפורום היא בעיקר לפנות מקום פה. ופחות לפתור את הבעיות. אם על הדרך הם נפתרות מה טוב…..
סליחה שאני שם את הדברים על השולחן, אני מאמין שיש לי כאן שותפים רבים. ואם תשתמשו בביקורת הזו בחכמה בטוחני שהיא רק תועיל לכם. אחרי הכל אנו שמחים בהצלחתכם,
ככל שתתנו ללקוחותיכם הרגשת שותפות בטוחני שלא יקומו לכם מתחרים וכולנו נרוויח מכך.
29/09/2016 בשעה 10:16 #69767על כל פנים לענייין. איך פותרים את זה? אנו רואים את זה מכל מחשב. ומכל דפדפן….
29/09/2016 בשעה 11:29 #69796תגובה זו סומנה כפרטית.29/09/2016 בשעה 17:51 #69835ראשית תודה רבה על הרצינות. עוד ארחיב איתך בנושא (אין הרבה, אבל ברור לי שאתה מבין את החשיבות) רק שאפתור את הבעיה הזו.
לגבי הריפרושים. לאחר בדיקה מעמיקה הבעיה הי כנראה בספק האינטרנט שלנו (ושל כל הלקוחות שלנו בדרך כלל) – אינטרנט רימון. – לקח לנו זמן להבין שרק מי שגולש דרכם חווה את זה….
בינתיים תודה רבה ובהצלחה. נהיה בקשר.
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.