-
מאתתגובות
-
15/03/2016 בשעה 12:45 #49257
שלום,
אני שולחת טפסים אך הם לא מגיעים למייל
למרות שאני מקבלת הודעת חיווי
(יש לי שני טפסים באתר)מצורפים תמונה של הגדרות הטופס:
http://www.maccabi-shaaraim.co.il/wp-content/uploads/2016/03/shaarim-form1.jpgתודה,
מיכל15/03/2016 בשעה 15:16 #49279צהריים טובים,
תבדקי שהכל מוגדר כמו שצריך בטופס עצמו לפי המדריך הבא: https://pojo.co.il/docs/forms-settings-integrations/
מעבר לכך, האם מותקן לך באתר התוסף Contact Form DB ?
אם לא, תתקיני את התוסף הזה ותעדכני אותנו האם הנתונים נשמרים בו: https://wordpress.org/plugins/contact-form-7-to-database-extension/
15/03/2016 בשעה 16:17 #492821. הטופס מוגדר כמו שצריך
2. לאחר התקנת התוסף – הטופס התקבל – אך לא הגיע לתיבת דוארהשרת הוא -http://dnscloud.co.il/
15/03/2016 בשעה 18:04 #49294זה נראה כמו חסימה של חברת האחסון שלך, תנסה לבדוק איתם למה מקבלים את השגיאה הזאת. ואיך אפשר להגדיר את השרת דואר שיעבוד עם האתר.
15/03/2016 בשעה 18:36 #49296אני לא מקבלת הודעת שגיאה.
הדואר פשוט לא נשלח.מה אני צריכה לשאול את חברת האיחסון
15/03/2016 בשעה 18:47 #49297הדואר הגיע עכשיו לתיבת הספאם.
גם הטפסים ששלחתי בצהריים.אין בעיה מחברת האחסון.
לטענתם – זו הגדרה של gmail – שאוסף הודעות ורק במידה ויש מספר פניות המערכת שלהם שולחת אותם.
כל המיילים הגיעו יחד.תודה רבה על התמיכה,
ערב טוב15/03/2016 בשעה 19:09 #49299במידה והמיילים מגיעים בסוף לתיבת הספאם, אז די קשה להבין ולדבאג את זה.
יש לך במקרה כתובת אימייל אישית על דומיין שלך? (לא GMAIL אלא mail@yourdomain.com או משהו כזה)
אם כן, הייתי מנסה לבדוק האם לשם זה כן שולח, במידה וכן, אז הבעיה היא באמת ב GMAIL, במידה וזה עדיין שולח אחרי שעתיים, אז צריך לבדוק מקור אחר לבעיה
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
