תגיות: Buzz
-
מאתתגובות
-
22/12/2016 בשעה 16:30 #76322
האם יש אפשרות להסתיר בר עליון בגישה ממובייל?
זה תופס לי הרבה מסך ואין מקום כמעט לתצוגה של כתבות.22/12/2016 בשעה 19:22 #76342אין אצלינו אפשרות כזו בצורה מובנית, אבל עם קצת CSS מותאם אישית יהיה אפשר לעשות את זה
22/12/2016 בשעה 19:39 #76349ועם "קצת" css מותאם אתם יכולים לסייע?
22/12/2016 בשעה 19:42 #76353לצערי אין לנו אפשרות לתת קוד CSS מותאם אישית
22/12/2016 בשעה 19:43 #76354חזרנו לזה. הבנתי.
שיהיה לכם הרבה בהצלחה.
לא חושב שאקנה מכם שוב ערכות.
מדובר בשורת קוד פשוטה ואני אמצא אותה לבד.תודה.
22/12/2016 בשעה 19:51 #76355החלטה שלך.
אנחנו נותנים תמיכה טכנית למוצר שאנחנו מפתחים. אם יש לך באג או אם אתה רוצה לדעת איך עושים משהו? אנחנו כאן.
אתה רוצה שנכתוב לך קוד מותאם אישית? סורי, אנחנו לא יכולים לכתוב קוד מותאם אישית לכל לקוח וגם לא לתת לזה תמיכה.
במחילה..
22/12/2016 בשעה 19:54 #76357אריאל אתה יודע שלא מדובר ב"כתיבת קוד" כמו שאתה מתאר. סה"כ אני רוצה לדעת איך נקרא הבר העליון ברמת css ולעשות לו display none במובייל.
אתם לא מספקים את זה מובנה ויכולים לספק את זה בשורת קוד אחת שתכתבו לי פה…
אז במקום להרוויח לקוח מרוצה תמורת שורת קוד אתם מעדיפים מדיניות נוקשה של "לא נותנים css מותאם".
קניתי ערכות מהרבה מפתחים שונים בעולם. אין אחד שלא עזר ב css מותאם בדברים קטנים. וחלקם בדברים גדולים. זו רמת השירות בשוק הזה.23/12/2016 בשעה 12:04 #76371אנחנו לא מרובעים, אנחנו שמחים לשתף ידע ולעזור למשמשים בבעיות שונות, גם כאלו שאינן קשורות למוצר שאנחנו מוכרים, זה בכיף שלנו. אבל מצד שני המדיניות הזו היא כתוצאה של הרבה ניסיון מול רמות ידע שונות של משתמשים שלצערינו לא לקחו את זה למקום של הכיף, וחבל.
אתה יכול לקחת את זה למקום של "אני לא אקנה ממכם בחיים יותר" / "מדיניות נוקשה" . שזה בסדר, אני מבין את זה.
מצד שני אפשר לקחת את זה למקום של "אחלה, אני מבין אתכם, יש לכם מוצר טוב, זה לא אומר שנהפכתם להיות העוזר האישי בפיתוח והתאמה של דברים בצורה אישית לכל משתמש".בכל מקרה, תרגיש בנוח, אנחנו אוהבים ביקורת בונה.
23/12/2016 בשעה 12:11 #76372מבין אתכם לגמרי אריאל. אבל תכירו בזה שבשוק הזה של ערכות פרימיום בתשלום השירות הוא ברמה אחרת אצל כל המפתחים.
אתם ממתגים את עצמכם רמה אחת מתחת וחבל בשבילכם.
זה שהחלטתי לא לקנות מכם שוב זה לא בגלל שאתם מעצבנים אותי וכו'. אני לא ילד. אני פשוט לא אקנה ממי שרמת השירות נמוכה ביחס לאחרים באותו שוק.
יש לא מעט ערכות RTL בשוק העולמי. וכאחד שאין לו בעיה עם אנגלית אז באמת שאני לא רואה סיבה לחזור אליכם.
המחיר שלכם לא זול ואפילו מהיקרים בשוק.
אתם מבקשים כסף כל שנה עבור עדכונים ועוד, מה שלא קיים אצל אף מפתח כמעט בשוק הזה.
ראו זאת כביקורת בונה. יש לכם עוד הרבה במה להשתפר. בייחוד ברמת השירות והמדיניות שהחלטתם לקבל.23/12/2016 בשעה 12:21 #76373כל אחד והשיקולים שלו, השוק חופשי ותחרותי, ואנחנו שמחים בכך, זה גורם לנו להשתפר כל הזמן ולהיות טובים יותר.
אנחנו תמיד נשמח להמשיך לתת לך שירות טוב ומוצלח לכל בעיה או שאלה.
23/12/2016 בשעה 12:32 #76374אחלה אריאל.
שיהיה לכם הרבה בהצלחה.25/12/2016 בשעה 08:30 #76392הי אריאל,
אז מסתבר שלא כולכם עקשנים.
הנה בועז עונה למישהי בדיוק מה שאני שאלתי.חג חנוכה שמח.
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.