-
מאתתגובות
-
19/11/2015 בשעה 11:44 #37788
הי,
הטפסים באתר שלי לא עובדים.
ברגע שלוחצים על שלח, הוא נכנס למצב אינסופי של כאילו שולח.איך פותרים את הבעיה?
תודה
19/11/2015 בשעה 13:00 #37812שלום רב,
ניסיתי ואצלי שליחת הטופס עובדת היטב.
זה קורה לך על כל הדפדפנים?
22/11/2015 בשעה 16:40 #38006ניסית דרך האתר שלי? כי המייל לא מגיע אלי גם כשאני מקבלת הודעה שהמסר נשלח.
אני מנסה דרך כרום.23/11/2015 בשעה 09:55 #38068יש פה בעיה אחת שציינת למעלה שהוא לא מפסיק להסתובב ונראה שזה עובד היטב.
במידה ואת לא מקבלת את האימיילים אליך למייל ברוב המקרים זה עניין של הגדרות נכונות של הטופס, ניתן לקרוא על כך כאן: https://pojo.co.il/docs/forms-settings-integrations/
או בעיה בשרת הדואר בחברת האחסון.
אם עדיין זה לא שולח לך נשמח לקבל פרטי גישה זמניים אל לוח הבקרה שלך כדי שנוכל לבדוק את זה לעומק.
23/11/2015 בשעה 15:04 #38123תגובה זו סומנה כפרטית.23/11/2015 בשעה 20:41 #38167דבר ראשון תעשי גיבוי לאתר ותשדרגי את התבנית לגרסה האחרונה, זו גרסה יחסית ישנה.
שים לב שערכתי לך את הטופס "צור קשר" – כמה דברים שצריך לשים לב אליהם
1. לשים לכל שדה שם או כותרת. זה חובה. אם את לא רוצה להציג אותו פשוט בסגנון טופס תבחר ב"לא להציג"
2. במייל השולח, חשוב מאוד לשים את הכתובת של הדומיין ממנו אתה באמת שולח את הטופס, אחרת מנועי ספאם יסננו אותו. כנסי להגדרות ותבדוק איך עשיתי את זה.בכל מקרה, התקנתי את התוסף CF7DB שמאפשר לשמור במסד נתונים את כל הטפסים שנשלחים במערכת ונראה שהכל עובד היטב מבחינת התוסף.
24/11/2015 בשעה 10:06 #38194הי,
תודה רבה הטפסים עובדים עכשיו.
שתי שאלות נוספות:
1) האם יש גרסה של הטופס שמאפשרת צירוף של קובץ (PDF, וורד תמונה וכן הלאה)
2) איך משנים את העיצוב של הודעות השגיעה והטנקיו?תודה,
בשמת24/11/2015 בשעה 12:52 #382261. לצערי אין לנו עדיין אפשרות כזו, אבל את יכולה להוסיף אפשרות של העלאת קובץ מחוץ לטופס באמצעות תוסף כגון:
https://wordpress.org/plugins/wp-file-upload/
עם התוסף כנ"ל את פשוט מוסיפה את השורטקוד [wordpress_file_upload] לכל מקום באתר.
2. בעריכת הטופס > אפשרויות טופס (בצד המסך) > הודעות: התאמה אישית.
24/11/2015 בשעה 16:23 #38272תגובה זו סומנה כפרטית.24/11/2015 בשעה 18:49 #383132. זה אפשרי באמצעות CSS מותאם אישיתף, אין משהו מובנה לזה
3. פשוט צריך לכבות את הרישיון מהדומיין הקודם ואז זה יסתדר לך.
ניתן לנהל את זה בקלות באזור “החשבון שלי” באתר:
רכישות > הצגת רישיונות > ניהול אתרים > שם ניתן להוסיף או לכבות את הרישיון שלך לפי דומיינים.
25/11/2015 בשעה 09:19 #38340תודה רבה, עדכון הרשיון עבד.
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.