ניהול רישיונות מול לקוחות

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה ניהול רישיונות מול לקוחות

דיון זה מוגדר: סגור

תגיות: 

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #37321

    מני
    משתתף

    היי, שאלה של הבהרה.
    במהלך השנה האחרונה בניתי כמות לא מבוטלת של אתרים דרך החברילה הגדולה שלי. אני מעוניין לגלגל עלות מול הלקוח להמשך קבלת עדכונים (אני עצמי מחדש את החבילה). מה הדרך הנכנה לעשות את זה? להסיר את הרישיון שזמנו פג ממשק הניהול שלי?

    תודה מראש

    #37383

    Ariel
    משתתף

    אוקי, זו שאלה ממש טובה.

    בעיקרון במידה והפרוייקטים שלך עם הלקוחות מתמשכים וכוללים תחזוקה שוטפת בריטיינר חודשי כזה או אחר, אז הרישיון המורחב יכול להיות הפיתרון הכי נכון וזול עבורך.

    במידה ואתה לא ממשיך את הפעילות מול הלקוח, אז הדרך היותר נכונה עבורך זה שהלקוח ירכוש את התבנית על שמו או האימייל שלו וכך גם תהיה לו גישה בעתיד לתמיכה שלנו.

    כמובן שאתה יכול לנהל את הרשיונות שלך באמצעות אזור "החשבון שלי" במערכת

    #37867

    מני
    משתתף
    תגובה זו סומנה כפרטית.
    #37889

    Ariel
    משתתף

    אתה לא לוקח תשלום חודשי על השירות של שדרוגים, גיבויים וכו'?

    אם כן, אתה יכול להוסיף עוד קצת על הרישיון של התבנית.

    במידה ואתה לא מקבל מהם ריטיינר חודשי כלשהו, אז הכי פשוט שירכשו בעצמם את התבנית. זה הכי פשוט

    #37908

    מני
    משתתף
    תגובה זו סומנה כפרטית.
    #37955

    Ariel
    משתתף

    אז לדעתי פשוט תעדכן להם את הגרסה האחרונה, ואחרי זה פשוט תסיר את הרישיון מהניהול שלך, ובמידה והם ירצו לשדרג בעתיד, תמיד יהיה להם את האופציה לרכוש אצלינו רישיון

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.