One Page + Parallax וערכת עיצוב חדשה

ראשית כל רצינו להכיר לכם את Firma – ערכת עיצוב ביזנס קלאסית לוורדפרס המתאימה במיוחד לאתרי תדמית למשרדי עורכי דין, רואי חשבון ואדריכלים או לכל אחד שמחפש עיצוב נקי ונעים המשדר נראות עסקית קלאסית ומכובדת.

firma-blog

קליק כאן לדמו בעברית // קליק כאן לדמו באנגלית

מנויי כל ערכות העיצוב שלנו יכולים כבר עכשיו להוריד את ערכת העיצוב מאזור ההורדות. תהנו!

שחרור גרסה ועדכון כללי

בגרסה זו התמקדנו בהוספת אפשרות של One Page, אפקט Parallax לכל ערכות העיצוב שלנו, בשיפור משמעותי של ביצועי המערכת ותיקוני באגים. אז קבלו את הרשימה המלאה:

One Page

נניח ואתם רוצים לבנות עמוד שיש בו אזורים שונים, כאשר אתם רוצים שהתפריט יעבור בין אזור אחד למשנהו עם גלילה נעימה מהיום תוכלו להוסיף באמצעות ה Builder שלנו וידג'ט שנקרא "עוגן תפריט" ובאמצעותו תוכלו לקבוע עוגנים בעמוד, אותם תוכלו לאחר מכן לסמן בתפריט. (תוכלו לקרוא עוד בתיעוד שלנו)

Parallax Effect

למי שעדיין לא התעדכן, אחד הטרנדים החמים בתחום עיצוב האתרים בשנה האחרונה הינו אפקט ה Parallax בעת גלילת העמוד כאשר יחס הגלילה של רקע העמוד שונה מיחס הגלילה של תוכן העמוד, מה שיוצר אפקט תנועה מעניין.

דמו של האפקטים הללו תוכלו לראות כאן: Firma // Everest

Menu

מגרסה זו תוכלו לבחור באזור "אפשרויות מתקדמות" המופיע בכל עמוד/פוסט/גלריה תפריט שונה להידר / מובייל / הידר דביק. בנוסף, איפשרנו לבחור תפריט שונה להידר דביק, מה שיאפשר לכם שליטה מלאה לתצוגה של עמודי One Page או ליצור מחלקות באתר עם תפריטים שונים בכל אזור, בקיצור, גמישות מלאה.

Posts Navigation

בגרסה האחרונה ששחררנו הוספנו אפשרות של ניווט בין פוסטים (פוסט קודם/הבא), בעקבות בקשות המשתמשים הוספנו תכונה מעניינת המאפשרת לנווט בין פוסטים שבאותה קטגוריה או תגית. כמובן שבכל Custom Post Type תוכלו לבחור את הניווט בין הפוסטים לפי הטקסונומיות המשוייכות לו.

Changelog

כמובן שהוספנו עוד מספר תיקונים ושיפורים בעיקר מתחת למכסה המנוע, מה שממשיך להצעיד את ערכות העיצוב שלנו למושלמות במיוחד. במידה ואתם רוצים לקרוא על העדכונים הנוספים שהוספנו בכל ערכת עיצוב, תוכלו לקרוא על כך בעמוד ה Changelog שהוספנו בתחתית כל עמוד של ערכת עיצוב על יד מספר הגרסה. הנה לדוגמא ה Changelog של ערכת העיצוב Atlnata.

רוצים עוד שיפורים ושדרוגים? זה הזמן שלכם לבקש!

לפני שבוע העלנו שאלון קצר עבורכם, כדי שתוכלו להשמיע את דעתכם על אפשרויות מתקדמות שאתם רוצים שאנחנו נפתח ונוסיף לגרסאות הבאות. אתם יותר ממוזמנים לכתוב את דעתם בפורום הרעיונות או בצורה פשוטה בשאלון הבא:

לחצו כאן ותכתבו מה הייתם רוצים שנשפר ונוסיף »

השארת תגובה