איזה סוגי תשלום אתם מקבלים?

paypal-2אנו מקבלים תשלום באמצעות PayPal. פייפל תומכת ברוב כרטיסי האשראי הבינלאומיים ומאפשרת להעביר תשלומים בצורה בטוחה ונוחה.

שימו לב: לא חייבים חשבון PayPal קיים כדי לרכוש. אם אתה לא מעוניין בחשבון PayPal יש לבחור בלשונית השניה:

"שלם באמצעות כרטיס אשראי"

יש להזין את פרטי האשראי ופרטי המשלם. ועכשיו התשלום מתבצע ישירות מהכרטיס אשראי.

שימו לב: פייפל תומך אך ורק בכרטיסי אשראי בעלי 16 ספרות (בינלאומיים), אין תמיכה בכרטיסי אשראי מקומיים בעלי 8 ספרות.

רכישה

מה קורה לאחר שאני עושה הזמנה?
לאחר שתבצע את ההזמנה שלך, תוכל להוריד באופן מיידי את ערכת העיצוב שהזמנת ​​ולהתקין אותה באתר שלך. לחץ כאן למידע נוסף אודות הצעדים הראשונים וללמוד עוד כיצד זה עובד.

למה המחיר שלכם לא נמוך יותר?
אנחנו מאמינים בעסק בר קיימא. זה אומר שאנחנו לא מציעים הצעות לא מציאותיות כמו "תמיכה לכל החיים". אנחנו לא מבטיחים משהו שאנחנו לא יכולים לקיים. המודל העסקי שלנו חושב בזהירות ובצורה הוגנת, על מנת שנוכל להביא לכם מוצר טוב ותמיכה מהירה והכי חשוב: שפשוט נמשיך להיות כאן בשבילכם גם מחר.

האם זה כולל אחסון אתר אינטרנט?
לא. לעת עתה אנחנו מוכרים רק ערכות עיצוב לוורדפרס.

למה המחירים בדולרים?
נכון שאנחנו נמצאים בישראל, אבל מוצרים דיגיטליים נמכרים בכל העולם ובעתיד אנו מתכוונים למכור גם בשפות נוספות. העדפנו לתת מחיר אחיד במטבע אחיד, כדי למנוע בעיות המרה ואי אחידות. בכל מקרה בעת ההזמנה Paypal יגבו בדולרים בהתאם לשער הדולר היומי מול השקל.

האם אתם מספקים חשבונית מס?
אנחנו עסק שעובד מישראל ועל פי חוק אנחנו מחוייבים להוציא חשבונית מס על כל רכישה. בסוף כל יום עסקים (חצות הלילה שעון ישראל), המערכת שלנו שולחת חשבונית מס בצורה אוטומטית עם פרטי המשלם הישר אל כתובת האימייל שהזנתם בעמוד הפייפל.

רישיון

מה ההבדל בין רישיון פרטי לרישיון מפתח?
רישיון פרטי מאפשר שימוש בערכת עיצוב אחת לדומיין אחד, מתאים במיוחד למשתמשים פרטיים. מפתחים ומעצבים, יכולים לרכוש חבילה של כל ערכות העיצוב המאפשרת גישה לכל ערכות העיצוב למשך שנה וכוללת קבצי פוטושופ (PSD), עם תמיכה ועדכונים לשנה

אני מפתח/מעצב/סטודיו לבניית אתרים, אני יכול להשתמש ב Pojo עבור הלקוחות שלי?
כן. כל עוד תעמוד בתנאי הרישיון שלנו, תוכל להשתמש בערכות העיצוב שלנו עבור הלקוחות שלך.

האם אני צריך להשאיר לכם קרדיט באתר?
ממש לא. תוכל לשים קרדיט על שם העסק שלך או לכל מישהו אחר שתרצה.

האם ניתן לקנות פעם אחת ולהשתמש במספר רב של אתרים?
במידה ורכשת רישיון בודד, ניתן להשתמש בערכת העיצוב רק באתר אינטרנט אחד. במידה והינך רוצה להשתמש בערכת עיצוב בעוד אתרים ניתן לבחור בין מספר מסלולים שונים:

  1. רישיון פרטי – ערכת עיצוב אחת עבור דומיין אחד + תמיכה ועדכונים לשנה.
  2. רישיון מפתח – ערכת עיצוב אחת עם אפשרות התקנה במספר אתרים כפי בחירתך (10/100) + תמיכה ועדכונים לשנה
  3. כל ערכות העיצוב – גישה לכל ערכות העיצוב (כולל החדשות) למשך שנה, עם רישיון מפתח להתקנה במספר אתרים כפי בחירתך (10/50/100) + תמיכה ועדכונים לשנה + קבצי פוטושופ (PSD)

אם אתם מעוניינים ברישיון מסחרי בהתאמה אישית – תוכלו לדבר איתנו באמצעות יצירת קשר. ניתן לקרוא עוד על הרשיונות בעמוד תנאי שימוש.

האם יש אפשרות לשדרג את החבילה שלי לאחר הרכישה?
כן. לאחר הרכישה ניתן לשדרג את החבילה שלך בלחיצת כפתור, תוך קבלת הנחה על סכום הרכישה הראשוני. לאחר השדרוג תקבל מיידית גישה מתאימה בהתאם לחבילה שבחרת.

כמה עולה לחדש את המנוי?
לפני סיום השנה ישלח אליך אימייל כדי להודיע ​​לך שהגיע הזמן לחדש את המנוי. חידוש רכישה לאחר שנה הינו בהנחה של 50% מהמחיר הנקוב. פשוט וקל.

מה קורה כאשר פג תוקף הרישיון?
ערכת העיצוב תמשיך לעבוד היטב גם לאחר תפוגת הרשיון. אתה חופשי להמשיך להשתמש במוצר על פי תנאי הרישיון שקיבלת. אמנם, לא תקבל תמיכה ועדכונים, אך כאמור, תמיד תוכלו בעתיד לחדש את המנוי שלך עבור תמיכה ועדכונים.

למה צריך לחדש רישיון לעדכונים ותמיכה כל שנה?
עדכונים כוללים תיקוני באגים, תכונות חדשות ותאימות מלאה עם גרסאות וורדפרס חדשות. חידוש רישיון שנתי גם מספק גישה חופשית לאזור התמיכה, בכל עת בה אתה זקוק לעזרה.

מה אני מקבל בעת חידוש הרישיון?
חידוש הרישיון שלך מספק לך תמיכה ועדכונים למשך שנה אחת נוספת. זה מבטיח תאימות עם גרסאות חדשות יותר של וורדפרס, כמו גם תכונות פוטנציאליות חדשות ושיפורים במוצר עצמו.

למה אתם לא נותנים רישיון ללא הגבלה?
אנחנו מאמינים כי רישיון ללא הגבלה הינו בלתי הגיוני בעליל- הן מבחינה עסקית והן מבחינת הוגנות מול המשתמש. על מנת שנוכל לתת לכם שירות איכותי ומהיר אנחנו חייבים להגביל את הרישיון. אנו מאמינים כי 100 דומיינים זו כמות גדולה דיה עבור רוב המשתמשים הסבירים. יחד עם זאת אנו מספקים רשיון מסחרי מורחב יותר עבור חברות גדולות ועסקים שזקוקים לכמות גדולה של רשיונות.

כללי

מה זה וורדפרס?
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) שמסייעת לך ליצור, לנהל ולשתף את התוכן שלך בקלות באינטרנט. נכון לעכשיו יש שתי גרסאות וורדפרס, WordPress.com (אחסון ענן) ו WordPress.org (אחסון עצמי). כל ערכות העיצוב שלנו יעבדו עם WordPress.org (אחסון עצמי) בלבד.

למה להשתמש בוורדפרס?
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) שהתפתחה במהלך העשור האחרון להיות המובילה בעולם, כאשר כיום למעלה מ 75,000,000 אתרי אינטרנט עובדים על וורדפרס.

מה זה ערכת עיצוב?
ערכת עיצוב, ערכת נושא, תבנית, טמפלט וכו' – כל אלו הם מה שנקרא בוורדפרס – Theme. בעוד וורדפרס מטפלת בכל ניהול התוכן, כגון: פוסטים, עמודים, תגובות – ערכת העיצוב הופכת את התוכן לתצוגה נעימה וברורה עבור הגולשים שלך.

כיצד ניתן להתקין ערכת עיצוב?
לאחר שהתקנת וורדפרס באתר שלך, כל מה שצריך זה ללכת לאזור ערכות העיצוב בלוח הבקרה ולהוסיף את ערכת העיצוב החדשה שהורדת מאיתנו.

האם אני יכול להתקין ערכת עיצוב על WordPress.com?
לא ניתן להתקין ערכות עיצוב על WordPress.com. על מנת להתקין את ערכת הנושא שלך, אתה חייב להשתמש ב WordPress.org עם אחסון עצמאי משלך.

תמיכה

כיצד ניתן להתקין ערכת עיצוב?
ערכת עיצוב של Pojo קלה מאוד להתקנה, כמו כל ערכת עיצוב אחרת. תוכלו להיעזר במדריך ההתקנה שלנו באזור המדריכים. אם עדיין יש לך שאלות או בעיות, אנחנו תמיד שם כדי לעזור דרך פורום התמיכה שלנו.

מה התמיכה שלכם כוללת?
התמיכה שלנו מיועדת למשתמשי Pojo בלבד, זאת כדי לאפשר זמן תגובה מהיר ופתרון בעיות בכל מה שקשור למוצרים שלנו.

אלו דפדפנים נתמכים?
ערכות העיצוב שלנו תומכות בכל הדפדפנים המודרנים: כרום, פיירפוקס, ספארי, אופרה ואינטרנט אקספלורר (גרסה 10 ומעלה).

איך אתם מספקים תמיכה?
אנחנו מספקים תמיכה באמצעות אזור פורומים ומאגר מידע שהולך ומתרחב כל הזמן. אנחנו לא מספקים תמיכה באמצעות אימייל, פייסבוק או טוויטר ואנחנו גם לא מציעים תמיכה טלפונית או צ'אט. עם זאת אנחנו עושים הכל כדי לענות במהירות המקסימלית לכל שאלה חדשה בפורום.

האם יש לכם מספר טלפון?
לצערנו לא. אם יש לך שאלות התעניינות, תוכלו לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת קשר או בדוא"ל שלנו.

לא קיבלתי ממכם שום אימייל על הרכישה או ההרשמה?
שימו לב, האימייל נשלח אליכם בצורה אוטומטית, וזה בד"כ קורה באופן מיידי. אם לא קיבלתם אימייל זמן קצר לאחר הרשמה או הזמנה, אנא בדקו שוב באזור הספאם של תיבת האימייל שלכם. תוכלו גם להכנס לאזור "חשבון שלי" במערכת ולמצוא שם את כל ההורדות שלכם. במידה ולא מצאתם, אנא צרו עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר.

איפה אני מוריד את הרכישה שלי?
ברגע שההזמנה שלך הושלמה, אתה אמור לקבל דוא"ל המציין את זה. באימייל יופיע גם קישור להורדה, אבל אתה תמיד יכול גם להכנס לאזור האישי שלך באתר שלנו ולהוריד את כל מה שרכשת בעבר.

האם הערכות עיצוב שלכם יעבדו עם תוספים אחרים?
כן, ערכות העיצוב שלנו נכתבו על פי התקן הרשמי של WordPress והן עובדות היטב עם רוב התוספים שכתובים על פי הקוד התקני. עם זאת, אנחנו לא יכולים להבטיח שכולם יעבדו היטב. יש אלפי תוספים זמינים ואנחנו לא יכולים לבדוק כל אחד מהם. אך כאמור – רוב הסיכויים שזה יעבוד ב 100%.

לא מצאתם את מה שאתם מחפשים? שאלו אותנו ישירות. באמצעות טופס יצירת קשר או באימייל team[at]pojo.me