כיצד מתקנים טעות בייבוא קבצי דמו

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה כיצד מתקנים טעות בייבוא קבצי דמו

דיון זה מוגדר: סגור
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20977

    אפרת
    משתתף

    שלום וברכה,
    ביצעתי ייבוא תוכן דמו בדיוק לפי ההוראות שמצאתי כאן בתמיכה.
    משהו נדפק והרבה קבצים נכשלו (כנראה קבצי מוצרים בחנות מאחר ולא התקנתי ווקומרס- וזה בסדר, אני לא צריכה אותם)
    אבל
    נוצר שיבוש
    אין לי שום עמודים, חוץ מ ABOUT, יתכן שחסרים דברים נוספים מהדמו.
    כנראה בגלל שבהתחלה לא הבנתי את הבעיה עם הווקומרס וביצעתי ייבוא שוב- אולי שכפלתי קבצים וזה מה שדפק את המערכת?
    תכלס מה עושים עכשיו?
    האתר חדש. אין עדיין שום תוכן באתר. אבל אני רוצה את כל קבצי הדמו כדי לעבוד עליהם.
    אודה לעזרתכם,
    הרבה תודה
    אפרת

    #20980

    Noa
    משתתף

    צהריים טובים,

    בגרסאות האחרונות עודכנה דרך חדשה לייבוא הדמו, כפי שניתן לראות במדריך הבא, סעיף 5:

    מדריך התקנה ראשוני

    האם ייבאת כך?

    #20986

    אפרת
    משתתף

    תודה! אכן לא הכרתי את השיטה החדשה. כעת עשיתי זאת והתוכן דמו נכנס למערכת, אבל כעת ההדר מופיע הפוך (לוגו בצד שמאל, סרגל ניווט בימין) וגם סרגל הניווט כתוב הפוך (ראשון צור קשר ואחרון דף הבית)
    למה? ואאיך מסדרים את זה?

    #20987

    אפרת
    משתתף

    למעשה אני רואה שכל העמודים יוצאים לי במהופך (משמאל לימין) איך מסדרים את זה?

    #20988

    Noa
    משתתף

    האם הלוח בקרה שלך באנגלית?

    #20992

    אפרת
    משתתף

    בדיוק
    כשסידרתי את זה- זה סודר. תודה נעה 🙂

    #20997

    Noa
    משתתף

    מעולה 🙂

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.