שלום עולם!

לאחר מספר חודשי פעילות מוצלחים עם כמעט 1000 לקוחות מרוצים ואלפי אתרים שעובדים על הפריימוורק שלנו, אנחנו גאים להציג בפניכם את הגרסה האנגלית של pojo.me עם כל ערכות העיצוב ועם אזור תמיכה ותיעוד, שיתנו מענה למשתמשים גם בשפה האנגלית.

למי ששם לב, בשבועות האחרונים העברנו את כל הפעילות מהדומיין הבינלאומי pojo.me לדומיין מקומי pojo.co.il כדי שנוכל לרכז את התמיכה והשירות במקום אחד מסודר. יחד עם זאת, אנחנו כמובן ממשיכים לפתח את כל המוצרים שיהיו תואמים ב 100% לעברית ול RTL.

כאן המקום להוקיר תודה לכל מאות הלקוחות שהתנסו והאמינו בנו מהיום הראשון ולחברי קהילת הוורדפרס הנפלאה בישראל, שידעו להעיר, לכוון ולהאיר ולתת לנו כח להמשיך קדימה בכל הכח כדי לפתח ערכות עיצוב חכמות ומתקדמות במחיר הוגן.

===

אז מה חדש?

באתר הבינלאומי תוכלו להתרשם ממבחר ערכות העיצוב עם דמו באנגלית. משום מה זה תמיד נראה יותר טוב באנגלית 🙂

יחד עם זאת הוספנו עוד מספר פיצ'רים שימושיים במיוחד, שיעזרו לכם להקים אתרים חדשים על ערכות העיצוב שלנו במהירות ובקלות רבה עוד יותר.

Pojo Importer

אחת הבעיות המשמעותיות שנתקלנו בהם במהלך החודשים האחרונים, היה הייבוא של תוכן הדמו לאתר. התוסף הרשמי של וורדפרס מאפשר לייבא רק את התוכן הרגיל של האתר, ללא התפריטים, הוידג'טים, התאמה אישית וכו'.

בתוסף החדש תוכלו לייבא את כל התוכן של אתר הדמו בקליק אחד יחד עם התפריטים, הוידג'טים, התאמה אישית והגדרת דף הבית. בנוסף, תוכלו לבחור את שפת התוכן המיובא עברית או אנגלית.

שימו לב: מפאת הגנה על זכויות יוצרים, חלק מהתמונות שיופיעו לאחר ייבוא הדמו, יוחלפו בתהליך לתמונה חלופית (Placeholder).

שיפור UI באפשרויות תבנית

הוספנו עמוד ראשי לאפשרויות התבנית, בו מופיעים הוראות התקנה ראשוניות לערכת העיצוב, התקנת תוספי מערכת וייבוא תוכן הדמו. כמו כן הוספנו מספר קישורים מהירים לאזור התיעוד ולפורום התמיכה שלנו.

התאמה אישית: טיפוגרפיה

כחלק מהשיפורים לקראת הגרסה האנגלית, הוספנו אפשרות שליטה על עוד מספר מאפיינים באזור הטיפוגרפיה, כגון: Font Style, Text Transform, Letter Spacing ועוד

התאמה אישית: סרגל צד

שליטה על מאפייני הטיפוגרפיה בסרגל צד הראשי של כל ערכות העיצוב, בין השאר שליטה על הטקסט, קישורים וכותרות וידג'טים.

ערכות עיצוב

  • טיטניום: הוספנו הידר דביק לערכת העיצוב (Sticky Header)
  • סופרסטאר וטיטניום: הוספנו אפשרות שליטה על צבע המפרידון בתפריט
  • כל ערכות העיצוב: שיפור וחידוד מצב LTR ותיקון באגים

עדכון תוספי מערכת

אם עד היום תוספים שהגיעו כחלק מערכת העיצוב (Revolution Slider / Sharing וכדו') היו צריכים עדכון ידני בעת יציאת גרסה חדשה, החל מהעדכון הנוכחי, כל התוספים, גם אלו שהם חלק מערכת העיצוב ניתנים לשדרוג אוטומטי ישירות מהמערכת, בדיוק כמו תוספים אחרים.

אז אתם מוזמנים לשדרג את ערכות העיצוב שלכם לגרסאות החדשות. ולקבל יותר.

===

היום, יותר מתמיד, אנחנו רוצים לשמוע ממכם מה עוד חסר לכם בערכות העיצוב שלנו, נשמח לקבל ממכם משוב באמצעות פורום הרעיונות באתר, חלק גדול ממה שכתבתם והצעתם, כבר הכנסנו לערכות העיצוב שלנו.

לפורום הרעיונות: https://pojo.co.il/forum/ideas אנחנו נמשיך להשתדל להתייחס לכל הערה או רעיון.

תודה רבה
צוות פוג'ו

 

השארת תגובה