10 מוקאפים שימושיים לאתר שלכם • להורדה

משתמשים רבים שואלים אותנו איפה אנחנו יכולים למצוא מוקאפ כמו ששמתם בדמו של אטלנטה, מאיפה המוקאפ בסליידר של ריבר. בפוסט הבא אספנו עבורכם 10 מוקאפים שימושיים במיוחד להורדה, אתם מוזמנים להתחיל לעצב.

מה זה בכלל מוקאפ?

מוקאפים (Mouckup) הם קבצי הדמיה שנועדו להדגים איך עיצוב נראה במצבים ובמסכים שונים. בעולם העיצוב משתמשים בהם כדי להציג מיתוג או רעיון חדש כדי לראות איך הוא נראה, על שלט חוצות, מודעה בעיתון או על כוס קפה.

אנחנו משתמשים במוקאפים בעיקר בשקופיות יחודיות לסליידר או כתמונות הדגמה לתיק עבודות. תוכלו לראות הרבה סגנונות של מוקאפים בדמו של ערכות העיצוב שלנו תחת אזורי הפורטפוליו.

קיימים ברשת אין ספור מוקאפים לשימוש חופשי וגם בתשלום. אספנו עבורכם את 10 המוקאפים הכי שימושיים להורדה ולשימוש חופשי, שיעזרו לכם לעצב את האתר שלכם או להציג את הפרויקטים שלכם בצורה מגניבה והכי חשוב שיעזרו לכם למכור יותר.

המוקאפים זמינים בפורמט פוטושופ (PSD) כדי שתוכלו לשנות במהירות ובקלות את הצבעים, הטקסטים והתמונות שיתאימו בדיוק לתיק העבודות שלכם.

שימו לב, יתכן ולחלק מהמוקאפים ישנם תנאים והגבלים שונים, השתדלנו לבחור כאלו שניתן לעשות איתם שימוש חופשי, אך תמיד עדיף לקרוא את תנאי השימוש שנמצאים ליד כל קובץ.

תהנו!

iphone-6-mockup
5 מוקאפים ריאליסטיים – אייפון 6


table
3 מוקאפים ריאליסטיים – מקבוק, אייפד ואייפון


mc2
אפל מוקאפ


morning
2 מוקאפים ריאליסטיים – טלפון נייד ולפטופ


galaxy-s5
מוקאפ – סמסונג גלקסי S5


iPad with headphones
4 מוקאפים ריאליסטיים – אייפד


Responsive-gb
רספונסיב מוקאפ 


nexus6
מוקאפ – נקסוס 6


laptop
מוקאפ ריאליסטי – מקבוק אייר


mc1
7 מוקאפים ריאליסטיים – טלפון נייד ולפטופ

תגובה אחת

  1. יעל הגב

    היה לי לעזר רב 🙂

השארת תגובה