וורדפרס 3.9: כל החידושים והעדכונים

בשבוע האחרון יצא שדרוג משמעותי למערכת WordPress עם אין ספור חידושים ושיפורים שהופכים את וורדפרס למערכת יותר חזקה וגמישה ממה שהכרתם.

editor

עורך ויזואלי מתקדם יותר

מעכשיו העורך הויזואלי TinyMCE עובד מהר יותר ותומך בצורה מלאה גם בכתיבה מהנייד והטאבלט, מהיום גם העתקת טקטסים מוורד (Microsoft Word) לתוך העורך ויזואלי מבלי לבזבז זמן כדי לנקות את העיצוב המלוכלך שהוא הוסיף בדרך כלל.

dragdrop

הוספה ועריכת תמונות בקלות

העלאת התמונות שלך היא קלה יותר מאשר אי פעם, ממש כמו שאתם רגילים ב Gmail או בהוספת מדיה של WordPress. פשוט גוררים תמונה משולחן העבודה ומשחררים אותה בתוך העורך. בנוסף מהיום ניתן לערוך את התמונות ישירות מהעורך הויזואלי – ככה תוכלו לעשות את זה באמצע שאתם כותבים פוסט ולא תצטרכו לצאת לעמודים אחרים. ניתן גם להתאים את גודל תמונות ישירות בעורך כדי למצוא בדיוק את ההתאמה נכונה.

גלריות

אם עד היום אם הייתם מוסיפים גלריה לתוך הפוסט הייתם מקבלים ריבוע אפור ומשעמם, מעכשיו תקבלו תצוגה מקדימה של הגלריה עם כל המאפיינים שבחרתם.

gallery

פלייליסטים ותמיכה טובה יותר בוידאו ואודיו

נוספה האפשרות להציג פליילסטים (רשימות השמעה) של אודיו ו-וידאו בדיוק כמו הגלריות תמונות שהכרתם. פשוט תבחרו את השירים שאתם רוצים להציג, סדרו אותם לפי הסדר שאתם רוצים, וזהו. אפשרות זו תופיע לכם באזור המדיה אך ורק אם יש קטעי אודיו או וידאו בספריית המדיה שלכם.

ניתן להוסיף לכל שיר או קליפ גם תמונה ראשית – בדיוק כמו פוסט, וזה יוצג גם בנגן. כמו כן ניתן לוהסיף תיאור לכל פריט מדיה ושם האמן המבצע, הוספת גרסאות שונות של הקובץ לתמיכה בכל הדפדפנים ובכל המכשירים, הוספת כתוביות תרגום לסרטונים ועוד ועוד.

שימו לב: רצינו להעלות לפה פלייליסט להדגמה, אבל לעת עתה גילינו באג RTL עם הפלייליסטים עליו דיווחנו, זה אמור להכנס בעדכון של 3.9.1 אז נסתפק בתמונת מסך:

playlist

עריכת ווידג'טים און ליין

הוספה, עריכה, וסידור מחדש של הוידג'טים באתר באמצעות כלי ה Customize (התאמה אישית) של ערכת העיצוב. אם אתם נמצאים בעמוד בו מופיעים אזורי וידג'טים תוכלו ללחוץ על כפתור "התאמה אישית" בסרגל הניהול ותוכלו לארגן את הוידג'טים שלכם עם תצוגה מקדימה נהדרת.

ועוד מאות שיפורים ושדרוגים מתחת למכסה המנוע של המערכת. אתם מוזמנים לשדרג את המערכת שלכם וליהנות מוורדפרס טוב יותר.

pojo 1.0.4

במקביל לשחרור 3.9 אנחנו בפוג'ו הוצאנו שדרוג פריימוורק 1.0.4 לכל התבניות שלנו שיעבדו היטב עם וורדפרס 3.9 – אתם גם מוזמנים לשדרג את הגרסאות שלכם וליהנות.

הוידאו הרשמי של WP:

קרדיט תמונות מסך ווידאו: WordPress.org

השארת תגובה