ספריית טמפלטים – מה זה ולמה צריכים את זה?

שוב אנחנו כאן כדי לספר לכם על תכונות חדשות בערכות העיצוב שלנו והפעם? תכירו את ספריית הטמפלטים המתקדמת שלנו.

אז מה זה בעצם ספריית טמפלטים?
ספריית טמפלטים מאפשרת לכם לשמור, לייצא ולייבא טמפלטים של עמודים המשתמשים בממשק ה Builder שלנו. באמצעות ספריית הטמפלטים תוכלו בכל עמוד להכניס טמפלט ששמרתם בעמוד או באתר אחר ולחסוך את זמן הבניה של העמוד.

tmp02

למה אתם באמת צריכים את זה?
עד היום אם בניתם עמוד יפה באמצעות ה Builder שלנו יכולתם לשמור אותו ולהעביר אותו לעמוד אחר באתר. מגרסה זו תוכלו גם לעשות ייצוא וייבוא לטמפלטים ולייבא אותם גם לאתר אחר שעובד עם אחת מערכות העיצוב שלנו. ככה תוכלו להעביר טמפלטים בין עמודים ובין אתרים שונים בקלות ובמהירות.

אנחנו מקווים כי השיפור המשמעותי שעשינו לחווית המשתמש של ספריית הטמפלטים יהפוך את האזור הזה לשימושי במיוחד, כך שעבודת הפיתוח שלכם תיהיה קלה ונעימה עוד יותר.

tmp01

אז איך זה עובד?
בתחתית כל Builder תמצאו שני כפתורים חדשים: שמירת טמפלט או ספריית טמפלטים. לחיצה על ספריית הטמפלטים תפתח לכם את כל הטמפלטים השמורים כעת במערכת. במידה ועשיתם בעבר ייבוא של תוכן הדמו שלנו כבר תוכלו לראות פה כמה טמפלטים שמורים.

לחיצה על כל טמפלט תציג לגם בצד החלון את פרטי הטמפלט: כותרת, תיאור ותמונה לתצוגה ויזואלית שתאפשר לכם התמצאות מהירה יותר בתוך הספריה. על מנת לערוך את פרטי הטמפלט תוכלו ללחוץ על הכפתור "עריכת טמפלט" שיפתח לכם חלון נפרד לעריכת פרטים אלו.

בנוסף תגלו כפתור "ייצוא טמפלט" שיאפשר לכם להוריד קובץ בפורמט JSON למחשב על מנת לייבא אותו באתר אחר שעובד עם ערכות העיצוב של Pojo.

tmp03

איך מנהלים את ספריית הטמפלטים?
אזור חדש שהתווסף בגרסה זו תחת "אפשרויות תבנית" יאפשר לכם לראות את כל רשימת הטמפלטים שנמצאים באתר, לערוך את הפרטים שלהם, לייצא או לייבא טמפלט חדש.

לחיצה על הכפתור "טמפלטים" תפתח לכם עמוד ובו חלונית ייבוא טמפלט וכן את רשימת כל הטמפלטים הקיימים במערכת. בחלונית הייבוא תוכלו לייבא קבצי JSON אותם ייצאתם מאתר אחר המשתמש בערכת עיצוב של Pojo.

tmp04

אהבתם? תנו פידבק
כדי שנוכל להבין בדיוק מה באמת חשוב לכם, הוספנו אפשרות לשלוח לנו משוב מתוך האתר על ספריית הטמפלטים. נשמח מאוד לקבל את הפידבק שלכם על התכונה החדשה של ספריית הטמפלטים ובכך תעזרו לנו להפוך את ערכות העיצוב של Pojo לטובות עוד יותר

על מה עוד אנחנו עובדים בימים אלו?

גמישות: אפשרות להוספת אזורי עמודות ב Builder שיאגדו מספר וידג'טים לעמודה אחת, מה שיאפשר גמישות מרבית בעיצוב של עמודים מורכבים.

טפסים: תוסף טפסים פשוט ויעיל שיאפשר לכם ליצור טפסים בכמה קליקים פשוטים, כל זה מבלי לגעת בקוד ועם מספר אפשרויות עיצוב שיעשו לכם את החיים קלים במיוחד.

נגישות: לפני שבועיים פתחנו דיון בפורום הרעיונות שלנו להשתתפות שלכם באפיון תוסף הנגישות, נשמח מאוד לשמוע כל רעיון חדש שיהפוך את ערכות שלנו לכמה שיותר נגישות, אתם מוזמנים לכתוב לנו כאן

4 תגובות

  1. מיכל לייבה הגב

    כל הכבוד!! מעולה…פיצ'ר מעולה ובכלל אתם בכיוון ממש טוב!!
    טפסים, נגישות..איזה יופי! בדיוק מה שצריך.
    עוד רעיון – טבלת מחירים?
    יישר כוח!
    מיכל

  2. esty bardicef הגב

    מדהים!

  3. רפי הגב

    האם יהיה אפשר בעתיד שלטמפלטים יהיה קוד ואני יכול להטמיע אותם עם אני לא עובד עם ממשק הבילדר? או שיהיה ניתן להכניס לדף טמפלט שהכנתיכמו ווידגט?

    • Ariel Klikstein הגב

      הטמפלטים עובדים אך ורק עם הבילדר, במידה ויש לך עמוד בלי בילדר, לא ניתן להכניס לתוכו טמפלט.

      האם אתה מתכוון, שיהיה אפשר להשתמש בשוקרטוד כדי להציג טמפלט?

השארת תגובה