ברוכים הבאים ל Pojo.me – תבניות וורדפרס

לאחר 8 חודשים של עבודה, אנחנו שמחים להכיר לכם את Pojo – הפריימוורק העברי הראשון למערכת וורדפרס. אנחנו יוצאים לדרך ארוכה – להקים קהילת וורדפרס איכותית ומקצועית עם ערכות עיצוב מתקדמות, מעוצבות בקו נקי ומודרני, יחד עם תוספים שיעזרו לכם להקים אתרי וורדפרס בקלות ובמהירות.

המהלך הזה בא לאחר חמש שנים שאנחנו מפתחים, מעצבים ונושמים וורדפרס. אם בעבר היינו צריכים לשכנע לקוחות להשתמש בוורדפרס, כיום המצב שאנשים כבר מגיעים מעצמם ומבינים את החשיבות של פיתוח אתר אינטרנט בקוד פתוח, כשעשרות אלפי מתכנתים מכל העולם מפתחים את המערכת ואת מאגר התוספים האדיר של וורדפרס.

במהלך החודשים האחרונים התנסו על הפריימוורק שפיתחנו מאות משתמשים שונים. חלקם בתקופת ההרצה שהסתיימה לא מזמן וחלקם לקוחות – שהאמינו בנו לאורך כל הדרך וקיבלו מוצר מתקדם ומודרני שילווה אותם לשנים הבאות.

לאחר שבעולם תוכלו למצוא מספר לא מועט של חברות העוסקות בתחום זה, ראינו לנכון לענות על הצורך ההולך וגובר בקרב קהל משתמשי וורדפרס בעברית לקבל מוצר איכותי ואמין שמותאם ב 100% לעברית ולכתיבה ב RTL. החל מהיום תוכלו לרכוש ערכות עיצוב המבוססות על הפריימוורק שפיתחנו יחד עם סט כלים ותוספים נהדרים המשלימים את חווית הפיתוח.

כאן המקום להוקיר תודה לכל מי שהתנסה, האמין, תמך והעיר לנו. קיבלנו אין ספור רעיונות והארות שעזרו לנו לפתח מוצר טוב יותר. השאיפה שלנו זה לתת מוצר טוב ואיכותי יחד עם תמיכה בלתי מתפשרת במחיר הוגן. נשתדל להיות קשובים ופתוחים להערות והארות שלכם ולהבין יותר את הקשיים איתם מתמודדים המשתמשים עם המוצרים שלנו.

קישורים מהירים לתבניות פוג'ו: אטלנטה, פירמה, באז.

תהנו, צוות פוג'ו.

5 תגובות

  1. פיראט הגב

    שיהיה לכם בהצלחה!
    הלוח בקרה נראה ממש טוב, פעם הבאה שאני אצטרך תבנית אגיע לכאן לבדוק מה יש לכם להציע.

  2. שרי הגב

    נראה מקסים עשוי היטב ואינטואיטיבי. כל הכבוד!

  3. אלן הגב

    שלום לכם,
    שאלה מקצועית בנוגע
    לתבנית פוגו – אוורסט
    הקמתי אתר על תבנית זו
    אך לצערי , במכשיר הנייד
    זה לא נופל יפה – זה לא רספונסיבי
    התמונה הגדולה בראש התבנית
    נשארת תמונה גדולה , ורואים רק חלק
    מהתמונה.

    מה עלי לעשות???

    אשמח לקבל את עזרת המומחים לתבנית זו.

    תודה מראש

  4. ליאטרה זכאי הגב

    אחלה תבניות, קניתי כבר שתים ללקוחות, התמיכה זמינה נעימה וטובה
    כל הכבוד!!!
    המון הצלחה!!!!

השארת תגובה