-
מאתתגובות
-
16/12/2014 בשעה 13:58 #12138
אני רוצה להגדיר מראש את התמונות לפני שאני מעלה אותן לאתר בפוטושופ. כמובן חשוב לי שהגודל יהיה בדיוק בהתאם למה שהתבנית דורשת.
רכשתי את תבנית ברלין .
מה הגודל של תמונת הקאוור בדף הבית ? (הבנתי שהיא אמרוה להיות PNG )
ומה הגודל של התמונות בגלרייה?כמובן שאין סיבה ליותר 72 DPI אך אשמח לדעת מבחינת הפיקסל . תודה
16/12/2014 בשעה 14:01 #12139לצורך הקאבר את משתמשת בתמונה או ברבולושן סליידר?
16/12/2014 בשעה 14:15 #12144ניתן להציג תמונת בשורה ב2 דרכים:
1. שימוש ברבולושן סליידר
2. הגדרת תמונה כרקע באמצעות ׳הגדרות שורה׳אם את משתמשת ברבולושן סליידר תקראי את המדריך הבא: https://pojo.co.il/topic/full-width-rev-slider/
אם את משתמשת בתמונת רקע, יש 2 אפשרויות להצגת תמונת רקע:
מצב cover – מותח את התמונה לכל רוחב האתר לפי רזולוציית המסך של הגולש
מצב אוטומט – מציג את התמונה בגודל שתעלי לאתראם חשוב לך שהתמונה תראה בדיוק כמו שעיצבת אותה בפוטושופ, הייתי ממליץ לך להכין תמונה ברוחב של 2200 פיקסל (מכסה 99% ממסכי הגולשים), גובה התמונה תלוי בעיצוב שלך… תגדירי לתמונה ׳מיקום׳ עליון אמצע
כמובן שאין שום טעם ביותר מ72 dpi
16/12/2014 בשעה 14:15 #12146למה כוונתך תמונת גלריה? איזה סוג גלריה?
16/12/2014 בשעה 14:43 #12151תודה הבנתי לגבי הסליידר.
לגבי הגלריה אני אשתמש בגלריית השלוש עמודות בתבנית ברלין. באיזה גודל מומלץ להעלות את התמונות באיכות מקסימלית אך שהגדול לא ישפיע על מהירות העלאת האתר.
תודה
16/12/2014 בשעה 14:46 #12153500×500 פיקסל יהיה מצוין לתמונה הראשית של הגלריות
16/12/2014 בשעה 14:50 #12158מצוין .
אבל לתמונות עצמן בתוך הגלריה?
16/12/2014 בשעה 14:53 #12159בפורמט גריד אין גודל לתמונה – תעלי מה שבא לך
בפורמט מצגת – היחס הוא 16:9, לדוגמא 1000×562 פיקסל
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
