תגיות: Demo Import, Scoop, WP Native Dashboard
-
מאתתגובות
-
24/11/2015 בשעה 13:34 #38238
שלום
אני מנסה לייבא דמו לתבנית של סקופ
1. דף הבית מוצג עם באגים ולא כמו שבבאקנד
2. אני לא מצליח ליישם את הפונט כרמלה שנמצא במערכת אבל לא מופיע בפרונט
3. האם יש לכם איזה מסמך המציג את כל ההגדרות של התבנית אחד לאחד כפי שהוא בדמו?24/11/2015 בשעה 14:32 #38253תגובה זו סומנה כפרטית.24/11/2015 בשעה 14:36 #382541.א. תראה בעמוד הבית שיש תמונות שעולות על טקסטים ואלמנטים
1.ב. בבאקדאנד הדף בנוי בצורה מסויימת ובפרונט הוא מציג משהו אחר2. כן, וגם באמצעות הפונטים של גוגל
3. אני רוצה לעצב את האתר שלי אחד לאחד לפי הדמו של סקופ
24/11/2015 בשעה 17:20 #38289מסיבה כלשהי זה נראה שהוא לא טוען את הקובץ STYLE הראשי של המערכת.
יש לי תחושה שהתבנית לא הותקנה עד הסוף כמו שצריך. מדובר בהתקנה חדשה לחלוטין, נכון? אז תנסה למחוק אותה ולהתקין אותה מחדש.
24/11/2015 בשעה 17:21 #38290מדובר בהתקנה שניה כבר כי גם בראשונה זה קרה.
24/11/2015 בשעה 17:23 #38292שים לנו פה פרטי גישה זמניים אל לוח הבקרה (כתגובה פרטית) ונבדוק לעומק.
24/11/2015 בשעה 17:27 #38295תגובה זו סומנה כפרטית.24/11/2015 בשעה 17:42 #38298תגובה זו סומנה כפרטית.24/11/2015 בשעה 17:48 #38299תגובה זו סומנה כפרטית.24/11/2015 בשעה 17:52 #38300מבחינתך אפשר לאפס את האתר לחלוטין?
24/11/2015 בשעה 17:56 #38302חיובי
24/11/2015 בשעה 18:07 #38303אוקי, מחקתי את התבנית והתקנתי מחדש ונראה שזה עובד סבבה. רק שים שוב את המפתח רישיון לעדכונים אוטומטיים.
אם אתה מתכנן לגעת בקוד, תפעיל את התבנית בת במקום.
24/11/2015 בשעה 20:23 #38321מושלם.
עכשיו רק איך אני הופך את האדמין לאנגלית מבלי לשנות את השפה של האתר?24/11/2015 בשעה 21:37 #38324תתקין את התוסף הבא: https://wordpress.org/plugins/r3df-dashboard-language-switcher/
24/11/2015 בשעה 22:26 #38326אוקיי. עכשיו נשארו הפונטים – התקנתי את התוסף והעליתי את הפונטים אבל לא עובד.
סיבות אפשריות?25/11/2015 בשעה 11:13 #38358ניסית להעלות את הפונטים באמצעות התוסף שלנו Custom Fonts?
איתו אפשר בקלות להעלות פונטים שיופיעו גם בהתאמה אישית.
אך אם מדובר בפונט "כרמלה", הפונט הזה מובנה אצלינו בטיפוגרפיה (התאמה אישית) ואין צורך להטמיע את זה בנפרד.
25/11/2015 בשעה 11:39 #38365עכשיו רואה. תודה!
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
