כמה שאלות לגבי רכיב וידג'ט טאבים/אקורדיון

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה כמה שאלות לגבי רכיב וידג'ט טאבים/אקורדיון

דיון זה מוגדר: סגור

תגיות: ,

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #43840

    maorb
    משתתף

    הי,
    ניסיתי להשתמש בוידג'ט של הטאבים כדי להציג מבנה של אקורדיון, יש לי כמה שאלות לגבי זה:

    1. יש לו מצב אקורדיון, בו האייטם הראשון עולה פתוח, ולחיצה על פריטים אחרים ממתגת ביניהם. יש לו מצב toggle, שבו בפתיחת העמוד האייטמים מופיעים סגורים, אבל כל לחיצה על אייטם אחר רק פותח אותו ולא סוגר את האקרודיון של האייטם הקודם.
    האם יש אפשרות מצב שמשלב בין הדברים? כלומר שההתנהגות בכניסה לעמוד תהיה שכל הטאבים סגורים (כמו מצב toggle) ואחרי פתיחה של טאב, אז לחיצה על טאב כלשהו אחר פותחת אותו וסוגרת את הטאב הקודם (כמו מצב אקורדיון)

    2. יש לי באקורדיון חלק מהכותרות בעברית וחלק באנגלית, איך אפשר לגרום לכותרות להיות מיושרות נכון לפי השפה? לא ראיתי אפשרות להוסיף קלאסים ספציפים לכותרת של כל אייטם בתוך הרכיב.

    3. בשדה הטקסט לתוכן עבור כל אייטם באקורדיון כזה, אפשר אמנם לכתוב תגיות HTML וזה עובד. עם זאת, אין לכל טאב שם עורך ויזואלי כדי שגם מזין תוכן שלא יודע HTML יוכל להוסיף שם כל מיני הדגשות וקישורים. איך אפשר להוסיף לשם עורך ויזואלי?

    4. בממשק הניהול רואים את הפריטים של הטאבים כ "אייטם1, אייטם 2, אייטם 3 וכו'", האם אפשר שבמקום זה תופיע שם השורה מששדה הכותרת של כל אייטם? זה לצורך נוחות של מזין התוכן, כך אפשר לראות מראש את כותרת המידע של כל אייטם.

    תודה

    #43905

    Yakir Sitbon
    משתתף

    היי מאור.

    1) האקורדיון הזה הוא של Bootstrap פשוט. תוכל לקרוא קצת על התיעוד שלו ברמת ה-JS, אולי תוכל למצוא פיתרון פשוט יעשה לך את זה. התבנית לכשעצמה לא תומכת בזה.

    2) תנסה אולי לכתוב DIV עוטף של הכותרת ואז להזיז אותו דרך CSS.

    3) אי אפשר.

    4) כרגע אין כזאת אופציה, אבל זה בהחלט רעיון טוב לנוחות השימוש.

    #43991

    maorb
    משתתף

    הי יקיר

    1. אוקיי תודה אבדוק את זה
    2. לא בטוח שהבנתי, הכותרת היא שדה יעודי שם בתוך האקורדיון, איך אפשר לעטוף אותו במארקאפ נוסף דרך הממשק?
    3. וואו זה הופך את הפיצ'ר לחצי לא שימושי עבור המון משתמשים.. מזין תוכן לא אמור ממש לכתוב הטמ"ל. יש סיכוי שתוסיפו לפיצ'ר הזה גם עורך ויזואלי בעדכון גרסה?

    #44006

    Ariel
    משתתף

    3. לעת עתה אין את האפשרות הזאת בגרסה הזאת, אנחנו עובדים הרבה זמן על ממשק חדש עבור אזור ה Builder שלנו, נשמח להכניס אותך לרשימת המוזמנים שיתנסו במוצר לפני כולם. זה באמת משהו מעניין

    #44290

    maorb
    משתתף

    אריאל, תודה על ההצעה, אהיה איתך בקשר בנפרד.
    כאן אני רוצה לטפל בבעיה הזאת עבור הלקוח, ומסתבר שהפיצ'ר של הטאבים עובד בצורה די זוועתית ללקוח שלא מבין הטמל.
    גם כשמדביקים מקטע HTML בתוך האייטמים של הטאב, זה לא שומר על מרווחי שורות וגם מאבד פסקאות, וזה בכל מקרה גם אם סומן וגם אם לא סומן הצ'קבוקס של Don't add automatic paragraphs (for HTML code) בתוך האקורדיון, זה פשוט לא שומר פסקאות, ואז הלקוח מאבד את כל הסבלנות שלו להתעסק עם זה והפיצ'ר נהיה לגמרי לא שימושי לתפעול שוטף עבור הלקוח.
    אשמח מאוד אם תוסיפו אפשרות לעורך ויזואלי בכל אייטם, אחרת המשמעות היא שהלקוח צריך להבין ולדעת הטמל כדי להתעסק עם עריכת תוכן של אייטמים באקורדיון.
    תודה

    #44349

    Ariel
    משתתף

    במידה והתבנית שלך מעודכנת זה אמור לשמור על שורות ומרווחים כברירת מחדל של HTML. במידה וזה לא שומר לך, אשמח אם תתן לנו גישה לבדוק את זה.

    #44359

    maorb
    משתתף

    כרגע זה עובד על STREAM 2.3, זו האחרונה?
    וורדפרס עדכנית לאחרונה.

    #44371

    Ariel
    משתתף

    לא, הגרסה האחרונה זו 2.4.0

    Stream

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.