מדריך חווית דף הנחיתה

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה מדריך חווית דף הנחיתה

דיון זה מוגדר: פתוח
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5468

    al09
    משתתף

    כפי שאתם יודעים העניין של חווית דף המשתמש היא בין החשובות בקידום האתר.

    אז כעת אסביר בקצרה מה התוסף יכול לבצע באתר שלנו, קודם כל נכיר את התוסף.

    שם התוסף: Rating-Widget: Star Rating System (התוסף בעברית)

    מה זה בעצם התוסף הזה ואיך הוא יכול לעזור לי?

    בעצם התוסף הזה מבצע מבחינתנו ניתוח מעמיק לחווית הגולש בדף הנחיתה, ומזאת אומרת?

    למה לי להתקין?

    כמו כל עסק או אתר, אנו רוצים לדעת מה הגולש חושב על הדף שלנו, והאם הוא מספיק טוב מבחינת הגולש.
    כפי שאנו יודעים גוגל עוקב אחר הגולש החל מהכניסה של תוצאות החיפוש ועד עזיבת הדף.
    אז בשביל לבצע פעולה כזאת, מעבר לניתוח המדהים של גוגל (Google Analytics), התוסף בעצם נותן לגולש אפשרות לדרג את העמוד, או את הכתבה.

    אוקי, אבל מה זה נותן לנו?

    מה זה נותן לנו? שאלת השאלות – אנו יודעים את כמות ההצלחות של דירוג הדף, ובכך אנו מסכמים מסקנה אחת ברורה,
    הגולש אוהב את הדף, ובמידה ולא? אנו נוכל לתקן זאת!

    דוגמא?

    במידה ובדף שלנו דירוג סך כל הגולשים עומד על 2 ל- 3 כוכבים, זה אומר שהגולשים אוהבים את הדף, אך לא אוהבים אותו במיוחד.. (ממוצע)

    במידה ובדף דירוג סך כל הגולשים עומד על 4 ל- 5 כוכבים, זה אומר שהגולשים אוהבים את הדף וייתכן שמאוד!, ואפילו ישקלו לשתף אותו!

    המלצה!

    לכן אני ממליץ על תוסף זה ואני חושב שהוא יתן משמעות אדירה לנו, בכדאי שאנחנו נוכל לנתח האם העמוד טוב או לא, ונוכל לבצע שינויים.
    בנוסף, גולש אחר שרואה את דירוג סך הגולשים, הגולש מבין שאהבו את הדף, וכנראה יש בדף תוכן או פתרון שיכול בהחלט לעניין או לעזור לו.

    סיכום!

    תוסף בעל משמעות אדירה שבהחלט יכול לעזור בכל הקשור לחווית איכות הגולש. וכפי שאתם יודעים זהו פרמטר שגוגל לא אוהב, פשוט מעריץ!

    אז בהצלחה!

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.