-
מאתתגובות
-
01/01/2016 בשעה 13:40 #42119
הי ,
האתרים שלי רצים קצת לאט גם כשאני בונה ONEPAGER בלבד..כלורמ אתר מאוד קטן יחסית.
מדוע לדעתכם זה כך ומה אפשר לעשות עם זה ?
03/01/2016 בשעה 10:29 #42172מה גורם לאיטיות האתר?
1. שרתים – זיכרון, רוחב פס, כונן אחסון, מיקום השרת מול הגולש וכדו'
2. מדיה – בסופו של דבר כל תמונה ששמים בעמוד מכבידה על הטעינה, במיוחד אם זו תמונה שנמצאת באזורים שנטענים בכל עמוד כמו ההידר והפוטר, שימו לב פשוט להעלות תמונות ברזולוציות הגיוניות ותמיד טוב גם לכווץ אותן לפני עם כלים ייעודיים.
3. סקריפטים חיצוניים – גוגל פיקסל, פייסבוק פיקסל, וידג'טים של פייסבוק / טוויטר / גוגל+ / וכדו', כפתורי לייק ופלוס למיניהם, Avatar ועוד, כל אלו טוענים מידע משרתים חיצוניים וזה מאט את עליית העמוד באופן משמעותי.
4. תוספים – עומס של תוספים מקשה על המערכת, אם אתם לא משתמשים בתוסף מסויים פשוט תכבו אותו, עדיף גם למחוק למניעת פרצות אבטחה עתידיות.
5. ערכת עיצוב – כן, בסופו של דבר גם ערכת עיצוב טוענת קבצי CSS JS Fonts וישנה חשיבות רבה לכתיבת קוד חסכונית. ערכת עיצוב טובה (כמו שלנו כמובן) תכווץ את הקבצים הללו לגרסת min שישקלו כמה שפחות.
לכן, דבר ראשון הייתי ממליצה לבדוק את מהירות הפינג מול שרתי האחסון שלך ולראות מה הגורמים שמאיטים את זמן עליית האתר ברמת התוספים, מדיה וכל השאר.
הייתי ממליצה לך גם לקרוא את המאמר המצויין הבא: http://www.geektime.co.il/how-to-push-wordpress-faster/
לגבי עמודי הגלריות, נסה במבנה קישורים לשמור על ברירת מחדל, ואז לשמור שוב על מזהה פוסט.
03/01/2016 בשעה 11:34 #42193קודם כל תודה רבה!
אשב לבדוק את כל אלו..
דבר שני, מה לגבי FONT AWSOME ? האם זה גם מעכב?
והאם כדאי להוסיף WP-ROCKET או תוסף CACHE אחר?
תודה03/01/2016 בשעה 15:57 #42254ה FONT AWESOME נטען מהתבנית שלנו, והוא לא ממש שוקל יותר מידי
תוסף קאשינג תמיד יכול לעזור, אבל צריך לדעת איפה הבעיות, כי לא תמיד הוא באמת יפתור את הבעיה עצמה
03/01/2016 בשעה 16:04 #42256אוקיי אנסה לבדוק ..תודה
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
