קידום אתרים ועומס קוד

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה קידום אתרים ועומס קוד

דיון זה מוגדר: סגור

תגיות: 

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #32594

    Yosef Zakin
    משתתף

    שלום רציתי בבקשה לדעת מה ההתייחסות שלכם לגבי זה שעומס האפשרויות מבחינת עריכה והמגוון הרחב של התוספים בעצם מעמיסים מאות ואלפי שורות קוד לא רלוונטיים לאתר דבר שמאט את אפשרויות קידום האתר בגוגל (ע"ע wix)
    הרי ההמלצות הם אתר עם קוד נקי ככל האפשר ובנוסף ככל שהעיצוב כבד יותר ויש יותר תוספים זה מאט את טעינת האתר כי יש יותר בקשות מצד השרת עד הטעינה המלאה
    אני לא שואל כתלונה או קובע אמירה אלא שאשמח לדעת איך אתם רואים את העניין

    #32659

    Ariel
    משתתף

    כמה דברים בעניין אופטימיזציה של קוד:

    1. כל התבניות שלנו מקודדות ברמה אופטימלית למנועי חיפוש, כל הקבצי קוד שנטענים בפרונט (CSS JS), מכווצים כדי שישקלו כמה שפחות. רק בשביל הדוגמא, כל הקבצי CSS של תבנית ממוצעת שוקלים ביחד 100 KB בלבד!

    2. בדיוק בגלל הסיבות שהזכרת, הוצאנו חלקים נרחבים לתוספים חיצוניים. מי שרוצה להוסיף עוד אפשרויות לאתר שלו, יוכל להתקין את התוספים, אך לעומת זאת מי שרוצה להשתמש אך ורק בתבנית הפשוטה, יוכל לעשות זאת בלי קטעי קוד מיותרים.

    3. אנחנו עושים הכל כדי שהתבניות שלנו יהיו מהירות ומתקדמות מכל הבחינות, אנחנו שמחים לקבל כל הערה והארה, אם יש לך נשמח לשמוע.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.