קסטומיזציה של ווקומרס בתבניות פוגו'

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים תמיכה קסטומיזציה של ווקומרס בתבניות פוגו'

דיון זה מוגדר: סגור

תגיות: ,

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #76602

    maorb
    משתתף

    הי,
    שאלה כללית לגבי תבניות פוג'ו בשילוב ווקומרס.
    לפי מה שכתוב כאן: https://docs.woocommerce.com/document/third-party-custom-theme-compatibility/

    Note: When creating woocommerce.php in your theme’s folder, you will not be able to override the woocommerce/archive-product.php custom template as woocommerce.php has priority over archive-product.php. This is intended to prevent display issues.

    אני מבין שהדרך היחידה שבה אפשר לשים בתבנית הבת תיקיית ווקומרס עם קבצי archive/single-product ושאר תבניות לחנות, היא ע"י מחיקה של הקובץ woocommerce.php מתבנית האם, אחרת זה הקובץ שיהיה אחראי להצגת אזורי החנות.
    האם יש דרך נוספת להשתמש בקבצי ווקומורס מקוסטמים בלי למחוק בתבנית האם את קובץ הטמפלייט הזה? הסיבה היא מן הסתם כי בזמן עדכון גרסה של התבנית הקובץ הזה יחזור, מה שאומר שצריך לזכור כל פעם למחוק אותו מחדש, ומנסה להימנע מזה.

    #76671

    Ariel
    משתתף

    אין צורך בלמחוק שום קובץ מהתבנית אב, פשוט כמו שהם מציינים להוסיף תיקיית woocommerce לתבנית בת, משם אפשר להמשיך לעבוד כרגיל.

    הקובץ שנמצא בתבנית אב רק עושה אינטגרציה עם התבניות של פוג'ו

    #76679

    maorb
    משתתף

    ניסיתי את מה שהצעת לפני ששאלתי. ברגע שהקובץ woocommerce.php קיים בתבנית האם, החנות מוצגת דרכו, גם אם יש בתבנית הבת תיקיית woocommerce עם קבצים אחרים. הם נכנסים לפעולה רק אחרי שינוי שם/מחיקת הקובץ בתבנית האם.
    מה שהם כתבו במה שציטטתי הוא שברגע שקיים קובץ woocommerce.php אז הוא מקבל עדיפות בכל מקרה ולא ניתן לדרוס ע"י תיקיית woocommerce.

    #76771

    Yakir Sitbon
    משתתף

    ברמת העיקרון רוב הקבצים עובדים גם אם הקובץ הנ"ל נמצא בתבנית. אבל יש איזורים מסויימים שלא מושפעים מתי שהקובץ הזה קיים.

    #76776

    maorb
    משתתף

    בפועל, כאשר הקובץ woocommerce.php קיים בתבנית האם, הוא אחראי בפועל ארכיון חנות/קטגוריות מוצרים ועמוד מוצר יחיד, ולא שום דבר אחר. כדי שהקבצים האחרים יעבדו צריך למחוק אותו (או לשנות את השם).
    זה לא באג בתבניות פוג'ו, ככה עובד ווקומרס. השאלה אם יש דרך עקרונית להתמודד עם זה מבחינת אוטומטציה למחיקת/שינוי שם הקובץ בעת עדכוני גרסה לתבנית. אולי אפשר לפתח על איזה הוק כך שבעדכון/התקנת התבנית שלכם תהיה בדיקה אם בתבנית הבת שבשימוש קיימים קבצים אחרים של הווקומקס ובמקרה כזה הקובץ יימחק.
    בכל מקרה אפשר לסגור את הטיקט או להעביר אותו להצעות לשיפורים.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)

הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.