שדרוג פורום התמיכה ויצירת תתי פורום לפי ערכות

פורום התמיכה פתוח למשתמשים מנויים בלבד. יש להתחבר או להרשם כדי להוסיף דיון או תגובה בפורום.

פורום התמיכה הועבר
על מנת שנוכל לתת לכם שירות ותמיכה בצורה אישית יותר, פורום התמיכה הועבר למערכת טיקטים באמצעות האימייל. בימים הקרובים יסגר הפורום לכתיבת הודעות חדשות לחלוטין.

ראשי פורומים הרעיונות שלכם שדרוג פורום התמיכה ויצירת תתי פורום לפי ערכות

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21866

    Itzhak Moreno
    משתתף

    הצעת יעול: כמקובל בחברות התומכות במספר רב של תבניות. בכדי להדק את בסיס הידע ולהקל את ההתמצאות הייתי יוצר לכל ערכה חדשה\ישנה תת-פורום תמיכה יעודי לה ובו ירוכזו כל הנושאים הקשורים אליה.
    זה יעזור מאד לאחזר מידע, להשתמש בניסיון של אחרים, לא לפתוח נושאים מיותרים, ויקל את כל תהליך מתן התמיכה.

    חוזמיזה הכל טוב תודה!
    יופי של ערכות.

    כל טוב
    יצחק

    #21870

    Ariel
    משתתף

    האמת היא שחשבנו לעשות את זה, אבל בסופו של דבר כל ערכות העיצוב שלנו עובדות על אותו מנוע, ויש לכולם 90% במשותף, אז ראינו לנכון להשאיר את זה כך.

    איך שזה נראה, התועלת רבה יותר מהחסרון, ומשתמשים מפיקים ידע רב משאלות של אחרים, גם אם הן על ערכות עיצוב אחרות.

    #21871

    Itzhak Moreno
    משתתף

    שלום אריאל,
    אתה הבוס וזו החלטה שלך 🙂 לדעתי זה לא סקלבילי בכלל ויגרום צרות בעתיד ואז כבר יהיה קשה להפריד.
    זה ש90% משותף לכלל הערכות לא אומר כלום למשתמש הפשוט יותר, להיפך, הוא רק מחפש את הנושאים שלו לערכה הספיציפית לו בין מאות נושאים לא קשורים.
    עוד, כאשר אני רוכש ערכה במקומות אחרים אני מסתכל על פורום התמיכה שלהם ומנסה להבין מה איכות הערכה וכמה היא בוגרת ושלמה לפי פורום התמיכה שלה.
    זה גם עוזר לי להבין מהר יותר אם התקלה שלי לוקאלית או שיש תיעוד ספציפי למקרה שלי בתוך התיעוד לערכה גם כן.

    אני אסתדר גם כך, אבל אני חושב שתגיעו לשם בסוף ותמיד עדיף מוקדם ממאוחר 🙂

    המשך יום טוב,

    #21872

    Ariel
    משתתף

    אנחנו משתדלים ללמוד מהמשתמשים שלנו, ואם זה מה שיעזור להם להתנהל טוב יותר בפורום התמיכה שלנו, אז אנחנו נעשה את זה 🙂

    לדעתך, במקום תתי פורומים, אם ניתן לכל דיון סוג של תיוג לפי ערכת עיצוב, ויהיה אפשרות לסנן דיונים בפורום לפי ערכת עיצוב, זה יכול לעזור?

    #21937

    Itzhak Moreno
    משתתף

    צהריים טובים,
    תיוגים זה לא הנשק המתאים כאן. הם צריכים להיות שמורים לתיוג כללי כגון סיווג הערכה או סיווג הבעיה (בעיות בהתקנה, רישיון, סליידר, RTL וכדומה)
    אתה רוצה להיות מסוגל לסנן לפי בעיה או נושא ספציפי – בתוך פורום התמיכה היעודי לערכה.

    אני נוהג לתייג וגם רבים אחרים, אבל לא הייתי סומך על זה.
    אני מעריך שחווית המשתמש בתמיכה תהיה טובה יותר בתת-פורום לכל ערכה.

    תודה על הערכות הללו-הן ברמה גבוהה.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)

הפורום 'הרעיונות שלכם' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.