-
מאתתגובות
-
22/08/2015 בשעה 14:05 #30852
היי
1. כאשר אני מעלה גלריה ויש מעבר של עכבר על התמונה, מופיע הטקסט שהוא שם גלריה והפרטים
בין שני אלו, יש מפריד בתצורה X וזה נוראי
כיצד אני יכולה לשנות זאת?2. מדוע כאשר אני הופכת את כיוון הלוגו, הוא הופך את סדר התפריט? (מה שראשון הופך להיות אחרון)
3. פונט – מה אני עושה במידה ויש לי רק את גרסת ה TFF?
23/08/2015 בשעה 10:51 #30878שלום רב,
1. מדובר בקלאס הבא:
.gallery-item.grid-item .caption .grid-heading small:before{ content:'x';}2. זה לא אמור להפוך את סדר התפריט, אפשר קישור לאתר?
3. במידה ויש רק חלק מהקבצים, הפונט לא יופיע בכל הדפדפנים.
23/08/2015 בשעה 13:22 #30928תגובה זו סומנה כפרטית.23/08/2015 בשעה 14:05 #309361. את יכולה להשתמש בהטמעה של האייקונים מהאתר fontawesome.
לדוגמה: כדי להציג אייקון של לב, ניתן להכניס את הקוד הבא:
.gallery-item.grid-item .caption .grid-heading small:before { content: "\f004"; font-family: fontawesome; font-style: normal; font-weight: normal; }2. האם זה קורה רק כשאת משנה את היישור דרך התאמה אישית?
כאשר אני משנה באמצעות הקוד
float: rightאני לא רואה בעיה.3. כן.
23/08/2015 בשעה 14:12 #30938תגובה זו סומנה כפרטית.23/08/2015 בשעה 14:34 #30944תוכלי לשלוח פרטי גישה ליוזר זמני (בתגובה פרטית)?
23/08/2015 בשעה 15:19 #30950תגובה זו סומנה כפרטית.23/08/2015 בשעה 18:12 #309751. יש מצב שאת עוברת להשתמש בתבנית בת?
פשוט אני רואה שאי אפשר לשנות את זה ב Live CSS אלא רק באמצעות הקובץ
assetes/css/style.css:.gallery-item.grid-item .caption .grid-heading small:before { content: "\f004"; font-family: fontawesome; font-style: normal; font-weight: normal; }23/08/2015 בשעה 18:15 #30977תגובה זו סומנה כפרטית.23/08/2015 בשעה 18:18 #309791. אז תנסי לשים את הקוד הזה ב Live CSS מקווה שיעבוד:
.gallery-item.grid-item .caption .grid-heading small:before { content: "❤";}
2. לגבי התפריט, אני רואה שהמערכת שלך בעברית אבל הפרונט שלך באנגלית, מפה מתחיל הבאלגן, כי התפריט עובד לפי הכיווניות של המערכת23/08/2015 בשעה 18:20 #30980תגובה זו סומנה כפרטית.23/08/2015 בשעה 18:30 #30985תוסיפי את הקוד הבא:
.sf-menu > li > a:before { content: "❤";}23/08/2015 בשעה 18:35 #30987לא תקשיב אריאל, אתם מדהימים!
תודה -
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
