-
מאתתגובות
-
04/06/2015 בשעה 11:32 #23974
שלום רב,
אני חדשה פה וגם בוורד פרס,
קניתי והתקנתי את תבנית ALEPH לפי ההוראות.
ייבאתי קבצי דמו לאתר אך אינני רואה את הסלייד הראשי של התמונות המתחלפות בעמוד הראשי.
האם רק חסרות לי התמונות בגלל זכויות יוצרים?
איך אני מעלה תמונות משלי לסלייד זה?
בתוך ה"פייג בילדר" אני רואה את המצגת, איך אני מטפלת בה ובתמונות שאמורות להיות בתוכה?
להלן הקישור:
http://www.drgoldstein.co.il/
תודה04/06/2015 בשעה 12:53 #23978שלום רב,
1. אני רואה שיש לך סליידר עם תמונות מתחלפות בעמוד הבית.
האם הסתדרת?
בגדול מדובר במצגת slideshow בתצוגת מצגת.
2. בלוח בקרה > מצגות תוכל למצוא את כל המצגות של האתר, כולל המיובאות.
04/06/2015 בשעה 13:32 #239811. כן תודה.
2. ראיתי תודה.שאלה נוספת:
התקנתי תבנית בת מכיוון שאני מעוניינת לעשות שינויים בקבצי בCSS באתר כדי לשנות עיצוב והגדרות שונות.
על איזה קובץ אני צריכה לעבוד בתבנית בת? קראתי קצת. האם אני צריכה לחפש קובץ STYLE.CSS ועליו לערוך שינויים?
כשאני מסתכלת בקבצי הקוד של האתר אני רואה שהגדרות ה CSS מגיעות מכל מיניי מסמכי CSS
האם אני יכולה לייצר קובץ CSS משלי שלמעשה "ידרוס" הגדרות סטייל בתבנית בת?04/06/2015 בשעה 13:58 #23983בגדול כשמדובר בהגדרות CSS פשוטות ניתן להכניס אותם ב > עיצוב > התאמה אישית > Live CSS.
אך כשמדובר בקוד CSS מאסיבי ניתן להכניס באמצעות תבנית בת לקובץ style בתיקיית assets.
באיזה הגדרות מדובר?
04/06/2015 בשעה 14:38 #23986מדובר בקוד CSS מאסיבי.
אני מעוניינת "להגיע לכל פינה" באתר ולטפל מבחינה עיצובית בהרבה דברים.
1. להעלים זכוכית מגדלת בכל האתר
2. להחליף לוגו.
3. למתוח את התפריט הראשי לאורך המצגת.
4. לטפל בצבעי הרקע
5. להעלים את ענן התגיות ולצמצם משמעותית את גובה הפוטר.
6. באופן כללי צריכה גישה לכמה שיותר צדדים עיצוביים באתר.ב LIVE CSS איזה הגדרות ניתן לתת?
04/06/2015 בשעה 15:47 #23991זה לא ממש משנה אם מכניסים ל-Live CSS או לקובץ styles, זה עניין של נוחות.
בד"כ מעדיפים להכניס לקובץ כשמדובר בהרבה קודים וכאשר עובדים על תבנית בת.
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
