-
מאתתגובות
-
30/05/2015 בשעה 13:16 #23605
קודם כל, תבנית מהממת!!!
אנא עזרו לי עם הבאים:1. מדוע כאשר אני מנסה להוסיף טקסט לסליידר, במובייל הוא חתוך?
2. עוגן תפריט – איך מבצעים זאת??
3. לוגו – במובייל הוא נראה מטוטש, מדוע וכיצד מתקנים?
4. קרדיט – במובייל הוא בשתי שורות, כיצד מסדרים שיהיה בשורה אחת או בלי ריווח כזה גדול בין השורות?31/05/2015 בשעה 10:30 #23624שלום רב,
1. האם הסליידר מוגדר בעריכתו כ-Auto Responsive?
2. להלן קישור לדריך שלנו:
3. אפשר קישור לאתר?
4. ניתן באמצעות קוד CSS, כשתשלחי קישור לאתר אוכל לעזור לך בזה.
31/05/2015 בשעה 22:26 #23687תגובה זו סומנה כפרטית.01/06/2015 בשעה 10:48 #237071. אני לא רואה שנחתכים מילים בסליידר.
להלן קישור לצילום מסך:
http://screencast.com/t/rgSYbKR7HYAn
3. הלוגו נראה בסדר, כפי שניתן לראות בצילום מסך.
4. כדי לצמצם את המרווח בין 2 השורות נסי את הקוד הבא:
@media (max-width:768px) { #copyright{line-height:20px;} }01/06/2015 בשעה 10:56 #237091. כי בסוף מייאוש פשוט עשיתי את זה כאימאג' במקום שימוש בליירים שיש בסליידר
4. היכן להציב את הקוד?01/06/2015 בשעה 11:23 #237181. תוכלי לשלוח לנו פרטי גישה, וקישור לעריכת הסליידר?
4. ב > עיצוב > התאמה אישית > Live CSS.
01/06/2015 בשעה 11:31 #23720היי נעה!
1. הסתדר לי מצויין כבר כי שיניתי לאימאג'..
4. תודה רבה
אבל לגבי הצילום מסך, כפי שאת רואה בצילום ששלחת לי, הכותרות של שלישיית הפסקאות הן אחת אחרי השנייה במקום אחת מעל כל פסקה כמו שרואים באתר
תוכלי בבקשה לומר לי מה לעשות?01/06/2015 בשעה 11:38 #23724בהגדרות של כל אזור בבילדר יש הגדרה בשם 'נראות אזור', בה ניתן להגדיר איזה אזור להציג / להסתיר לפי מצב מסך.
כך שניתן לשלוט בהצגת הווידג'טים במובייל, דסקטופ וכו'.
במקרה שלך את יכולה למקם בבילדר שלושה ווידג'ט כותרת ומתחתיהם שלושה ווידג'ט טקסט, ובהגדרות אזור > נראות אזור הגדירי 'להציג בדסקטופ'.
לאחר מכן תיצרי אזור חדש של ווידג'ט כותרת ולידו ווידג'ט טקסט, ומתחתיהם עוד שניים כאלו. ואז בהגדרות אזור > נראות אזור הגדירי 'להסתיר בדסקטופ'.
01/06/2015 בשעה 13:16 #23738תודה
-
מאתתגובות
הפורום 'תמיכה' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
