1. כן נפתחת, אבל למשל שרציתי להעלות את הלוגו דרך שם לא הצלחתי.. (אני לוחצת על מחיקה וזה לא עושה כלום.. והעלאתי את זה דרך הקבצים – שיניתי את הsrc של התמונה..)
וכן כל שינוי של גודל כותרת עשיתי דרך css, שאני לוחצת על הכפתור לפתיחת העריכה זה לא נפתח..
2. השתמשתי באופציה הזאת כדי ליצור 2 סוגים של פריסת דף, שהחלק העליון יהיה פריסת צד והחלק התחתון יהיה רוחב מלא
יש אפשרות לעשות את זה בדרך אחרת?
כלומר אם אני אשתמש בעמוד זה כפריסת צד אני יוכל את החלק התחתון לעשות רוחב מלא?
תודה רבה!