התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
ביצעתי עידכון אבטחה לאקספלורר 11. והאתר עולה.
מוזר מאוד.
במחשב אחר, ללא העידכון האתר עדיין לא עולה.בדקתי באיחסון,
הם טוענים שהקוד של וורדפרס מפענח את הגולשים מאקספלורר כגולשים ממוזילה ולכן זה לא נפתח…שלום אריאל,
אני מאוחסן בחברת omc מחשבים ותקשורת בע״מיש קשר?
זה קורה גם בעוד אץר שלי שמבוסס על וורדפרס. האם ידוע לכם משהו על העידכון האחרון?
יש לכם הצעה מה אני אמור לעשות?
הי,
שלחתי שם משתמש וסיסמא עם הרשאות ניהול.
קיבלתם?צחי
תגובה זו סומנה כפרטית.החלפתי לתבנית ברירת מחדל והאתר עדיין לא עולה
איך אני מאפשר לכם גישה ללוח הבקרה?כתובת האתר: http://www.vazana.net
בכרום ובספארי אין כלל בעיותתודה!!
אריאל, יש לך מושג איך אני פורס את טבלאות יצירת הקשר בתוסף לכל רוחב העמוד?
תודה רבה!
1. עובד מעולה. תודה
2. טופס יצירת קשר?1. הכוונה היא להוסיף בעמודה הימני בפוסט. מה שאתה מציע לא משפיע לי על שום עמוד…
2. כןהכוונה להכניס תוכן בעמודה השמאלית בעמוד הפוסט בנוסף לפוסט
-
מאתתגובות
