אז איך עברה עלינו שנת 2015?

mc-updates-2015

לפעמים יש רגעים שצריכים לעצור הכל ולהסתכל אחורה בסיפוק. שנת 2015 עכשיו הסתיימה ואנחנו גאים לסכם אותה עם קצת מספרים. רגעים כאלו גורמים לנו לחייך לעצמנו ולהתרגש מהעתיד.

רגע לפני שנסכם את 2015 רצינו לספר לכם שאנחנו נמצאים בתנופה משמעותית ואנחנו מחפשים עובדים חדשים שיצטרפו אלינו לצוות הפיתוח, השיווק והתמיכה (קליק כאן לאזור הדרושים) כדי שביחד נוכל לכבוש שווקים חדשים וליצור מוצרים טובים יותר. אז אם אתם מחפשים הזדמנות להצטרף לחברה צעירה ודינאמית עם אפשרויות קידום והרבה סיפוק אישי, מקומכם איתנו. גם אם אתם לא עונים לדרישות, אתם מוזמנים לשתף עם החברים שלכם, בטוח אתם מכירים מישהו שיכול להתאים לנו.

pojo-h-16


מה עשינו ב 2015

בשנת 2015 הגדלנו משמעותית את כמות האתרים שנבנים באמצעות התבניות של פוגו וכיום אנחנו עם למעלה מ 8400 אתרים שעובדים איתנו, כאשר בכל שעה עגולה עולה אתר חדש מבוסס פוגו לאויר. אנו מצפים שבשנה הקרובה הצמיחה תהיה משמעותית יותר ונצליח להגיע ליותר מ 100,000 אתרים מבוססי פוג'ו.


עוד תבניות עיצוב ועוד תוספים

אנו גאים להיות אחת החברות הבודדות בשוק התבניות שמוסיפה תכונות חדשות לתבניות באמצעות תוספים והרחבות. עד כה שחררנו 11 תוספים (וזה לא נגמר..) שמגיעים כחלק מחבילת התבנית בחינם! התוספים משולבים באופן בו הם לא לוקחים משאבים מהמערכת במידה והם לא פועלים. תוספים אלו מאפשרים לך להוסיף פונקציונליות מדהימה לכל אתר שמבוסס על Pojo, והם מתעדכנים באופן תדיר. אנחנו מצפים להמשיך לפתח את ספריית התוספים שלנו בעתיד.

ב 2015 שחררנו עוד 6 תוספים פופולרים למאגר התוספים הרשמי של וורדפרס, עם עשרות אלפי התקנות פעילות:

  • טפסים – 3,000+ התקנות פעילות
  • נגישות – 1,000+ התקנות פעילות
  • סיידברים – 4,000+ התקנות פעילות
  • פונטים – 3,000+ התקנות פעילות
  • ייבוא דמו – 4,000+ התקנות פעילות
  • טיקר חדשות – 3,000+ התקנות פעילות

בנוסף שחררנו השנה עוד 8 תבניות עיצוב חדשות ממוקדות קטגוריה ועוד עשרות תכונות מתקדמות שהפכו את הפריימוורק שלנו למתקדם במיוחד.


מה חדש?

מעבר לכך, שחררנו היום עדכון חדש לתבניות שכולל שני פיצ'רים נחמדים ועוד שלל תיקונים ושיפורים במערכת שהופכים את התבניות שלנו ליציבות ומהירות יותר מאי פעם.

li02
li05
li01
li04
li03
li06

מסך התחברות מותאם אישית

התקנת וורדפרס רגילה מגיעה עם לוגו של המערכת וקישור אל WordPress.org. משתמשים רבים רוצים להוסיף לאזור זה את הלוגו שלהם או של הלקוחות ולשם כך משתמשים בתוספים חיצוניים. בעקבות הדרישה של המשתמשים הוספנו בגרסה זו את התכונה של עיצוב מסך ההתחברות בילד אין ישירות לתבניות שלנו, ומעכשיו תוכלו לעצב את מסך ההתחברות של WordPress לסטייל שלכם; להחליף את הלוגו, לשנות את הקישור שלו ולעצב את הרקע של העמוד התחברות לאיך שבא לכם.

תכונה זו שימושית במיוחד עבור משתמשים שרוצים להשאיר את חותמם גם על עמוד ההתחברות עבור הלקוחות. את האפשרות החדשה תמצאו תחת > אפשרויות תבנית > כללי > עיצוב מסך התחברות

sys-info

מידע מערכת

על מנת שנוכל לשפר יותר את התמיכה הטכנית ולעזור למשתמשים שלנו להבין מה קורה במערכת של האתר, הוספנו אזור סקירה שמביא מידע על המערכת וורדפרס שלכם ועל השרת אחסון של האתר. באמצעות מידע זה נוכל לטפל בבאגים בצורה מהירה יותר ולהבין איך השרת שלכם מקונפג. את המידע הזה תמצאו תחת אפשרויות תבנית > מידע מערכת. כמו כן הוספנו אפשרות לייצא את הנתונים לקובץ txt או לעשות להם Copy&Paste בלחיצת כפתור.


אז אתם מוזמנים לעדכן ולצפות להפתעות של 2016 הן ממש כאן מעבר לפינה.

השארת תגובה