אטלנטה v2.0 / ערכת העיצוב האולטימטיבית לוורדפרס

אנחנו שמחים להציג בפניכם את גרסה v2.0 של ערכת עיצוב Atlanta עם כמה תכונות חדשות שהופכות אותה להיות מושלמת יותר ומאפשרת לכם ליצור איתה אין ספור וריאציות של אתרים שונים.

רוב התכונות החדשות שאנחנו מוסיפים מגיעות בעקבות הבקשות שלכם, מה שמאפשר לנו להוסיף תכונות שימושיות שתוכלו ליהנות מהם וליצור איתם אתרים יפים יותר. אתם מוזמנים להמשיך לתת לנו רעיונות חדשים באמצעות הפורום כאן.

אז אם אתם בין אלו שרכשתם את ערכת העיצוב אטלנטה (וגם אם עדיין לא..), תשמחו לשמוע על השיפורים החדשים שהכנסנו בגרסה החדשה:

1
8 פריסות תוכן

הוספנו 4 פריסות תוכן חדשות לתצוגת פוסטים וגלריות, פריסות אלו מצטרפות לארבעת הפריסות הקיימות:

בלוג רשימה / בלוג 3 עמודות / בלוג פסיפס (חדש!) / בלוג 4 עמודות (חדש!) / גלריות 3 עמודות / גלריות 4 עמודות / גלריות פסיפס (חדש!) / גלריות קוביות (חדש!)


3
Sticky Header

אחת התכונות הכי מבוקשות מבין רוכשי ערכת העיצוב אטלנטה: להוסיף מצב של הידר דביק שירוץ עם הגולש גם לאחר הגלילה כלפי מטה. אז מהיום תוכלו לאפשר את המצב הזה ובנוסף גם לבחור לוגו שונה (קטן יותר) שיוצג במצב זה.


5
Slidebar

תכונה נוספת שהוספנו זו האפשרות להוסיף סרגל חיצוני שיופיע רק בעת לחיצה על האייקון השמאלי למעלה. ככה תוכלו להוסיף וידג'טים שיופיעו בסרגל החיצוני, שימושי במיוחד למידע נוסף שרוצים להציג לאורך האתר, כמו יצירת קשר, שעות פתיחה וכדו'.



בר עליון (Top Bar)

הוספנו שני אזורי וידג'טים שיופיעו מעל ההידר של האתר. תכונה זו שימושית במיוחד לתפריט נוסף, קישורים לרשתות חברתיות או שדה חיפוש. כמובן אתם יכולים להוסיף כל וידג'ט שתרצו לאזור זה.


2
קרוסלות משופרות

שדרגנו את תוסף המצגות שלנו. מעכשיו ניתן לבחור בכל קרוסלה רוחב וגובה מותאמים אישית לכל השקופיות ולבחור את המרווח בין השקופיות. מה שמאפשר להציג בצורה טובה יותר את התמונות בקרוסלה ומאפשר ליצור דברים יותר יצירתיים.

תוכלו לראות בדמו עמוד בית 7 איך יצרנו קרוסלה מגניבה ואחרת על ידי הגדרת גודל תמונה ייחודי. שימו לב, שאם אתם משתמשים כבר בקרוסלה, יש סיכוי שתצטרכו להגדיר שוב את הגדרות הקרוסלה. כל מה שתצטרכו לעשות זה להגדיר את הגובה והרוחב של כל שקופית, וזהו.


אז יאללה, כנסו לדמו המעודכן של אטלנטה ותיהנו!

אם עדיין לא רכשתם את אטלנטה, אתם מוזמנים להתרשם מערכת עיצוב רספונסיבית אלגנטית רב תכליתית, המתאימה לאתרי תדמית ופורטפוליו עם יכולות שלא הכרתם. Go Atlanta!

 

השארת תגובה