תתחילו להשתדרג: גרסה חדשה ל Page Builder המדהים שלנו

אנחנו לא מפסיקים להתחדש: בשבוע שעבר שחררנו את בורדר – ערכת עיצוב מינימליסטית, שם הוספנו כמה פיצ'רים חדשים. וכמו שהבטחנו לכם, חלק מהפיצ'רים הללו נוספו עכשיו לשאר ערכות העיצוב שלנו.

במהלך סוף השבוע שחררנו גרסאות חדשות לכל ערכות העיצוב שלנו עם תכונות חדשות ומדהימות, שיתנו לכם סביבת עבודה מהירה במיוחד. בין השאר שיפרנו משמעותית את ה Page Builder שלנו והוספנו עוד אין ספור תכונות מתחת למכסה המנוע.

אז קחו 2 דקות וצפו בסרטון שהכנו (רק שימו אותו על איכות HD):

אז מה בדיוק הוספנו? קבלו את הרשימה המסודרת:

mu-3

שכפול וידג'טים ושורות

אין ספק שזהו השיפור המשמעותי ביותר ב Page Builder שלנו. כל וידג'ט או שורה שאתם מוסיפים לבילדר, ניתן לשכפול בלחיצת כפתור. לאחר שבוע וחצי שאנחנו משחקים עם התכונה הזאת באזור הפיתוח שלנו, אנחנו מגלים יותר ויותר כמה התכונה הזאת עושה את מלאכת הקמת האתר לקלה עוד הרבה יותר ממה שהיא הייתה עד היום. אז פשוט רוצו לשדרג את המערכת.


mu-5

שמירה וייבוא טמפלטים

תכונה חדשה וחשובה שהוספנו ל Page Builder מאפשרת לכם לשמור טמפלט של העמוד ולייבא את הטמפלט בכל עמוד עם Page Builder. שימו לב, ניתן לייבא טמפלטים גם בעמודים שכבר קיימים בהם וידג'טים, הייבוא לא ימחק שום דבר, אלא רק יוסיף בתחתית העמוד את הטמפלט שייבאתם.


mu-1

תמונה & טקסט

וידג'ט חדש שהוספנו ל Page Builder מאפשר להוסיף קוביה המכילה תמונה יחד עם כותרת, תיאור וקישור. ניתן לשלוט על מיקום התמונה (ימין, שמאל, למעלה), כיווניות הטקסט ועל גודל הכותרת (Heading). ככה תוכלו להציג אלמנטים נוספים בעמוד בקלות וביעילות רבה יותר.


mu-2

עמודות וידג'טים

בקשה נוספת שביקשתם מאיתנו: להוסיף אפשרות שליטה על עמודות הוידג'טים באזור הפוטר של האתר. אז הוספנו אפשרות של בחירה בין 1-4 עמודות. כאשר בחירה ב 1 תציג את הוידג'ט על כל רוחב האתר, בחירה ב 2 תציג את הוידג'ט על חצי מהרוחב וכך הלאה.


mu-4

פונט עברי חדש

Carmelit – פונט עברי חדש לשימוש בערכת העיצוב ישירות מהקסטומייז. הפונט עוצב על ידי עמוס ג'רבי בהשראת הפונט "כרמלה", כאשר גרסה זו מגיעה עם שני משקלים: רגיל ובולד. שווה לנסות את זה בכותרות.



תכונות נוספות שהוספנו

  • אפשרות לשנות את שם עמוד הבית בקישורים הפנימיים (Breadcrumbs) באמצעות אפשרויות התבנית > תוכן
  • הוספת אפשרות לתת קישור לוידג'ט "כותרת" בבילדר
  • אפשרויות השיתוף מהיום נמצאים תחת הגדרות ערכת העיצוב (במקום בהגדרות אתר)
  • התקנת תוספי מערכת מעכשיו נמצאים תחת הגדרות ערכת העיצוב (במקום בהגדרות עיצוב)
  • ועוד עשרות שיפורים מתחת למכסה המנוע, שיתנו לכם מערכת חזקה יותר

אז רוצו לשדרג את ערכות העיצוב שלכם על ידי כניסה לאזור "החשבון שלי" באתר. הגרסאות החדשות של ערכות העיצוב שרכשתם מחכות לכם כבר באזור ההורדות שלכם.

הכנו לכם מדריך מסודר איך לשדרג את ערכת העיצוב שלכם, ובנוסף מדריך לשדרוג תוסף Revolution Slider.

תהנו!

גרסאות חדשות לפי ערכות עיצוב:

  • Atlanta 1.1.3+
  • Titanium 1.1.3+
  • Superstar 1.1.2+
  • Everest 1.0.3+
  • Border 1.0.2+

יש לכם רעיונות נוספים לעדכון במערכת שלנו? אתם מוזמנים להציע לנו תכונות וחידושים בפורום »

2 תגובות

  1. ג'וני הגב

    מה עם פורטפוליו??
    זה חשוב מאוד ברמה שזה מה שמונע ממנו כרגע לבנות 4 אתרים עם התבניות שלכם.. כולם רוצים לפרסם פרויקטים, תיק עבודות, שירותי החברה ומה לא.. חשוב שתהיה אפשרות סינון לפי קטגוריות שייפתחו במערכת ניהול.. כמובן ב- ajax שלא נצטרך לרפרש..
    זה פשוט דבר שהוא must שיהיה פורטפוליו בכל אחת מהתבניות ואני מבטיח שבאותו יום אני רוכש.. בלעדיי זה והתבניות מבחינתי אנמיות..
    מחכה בקוצר רוח ואשמח לקבל עדכון.
    ג'וני.

השארת תגובה