חדש ב pojo: כל ערכות העיצוב בחבילה אחת

אנחנו שמחים להציג בפניכם את אפשרות לרכוש את כל ערכות העיצוב שלנו בחבילה אחת, ולבחור בין מספר חבילות של רישיון ל 10/50/100 דומיינים.

בחבילת "כל ערכות העיצוב" תמצאו גם קבצי פוטושופ (PSD) של כל העיצובים בשתי גרסאות LTR/RTL, מה שיאפשר למעצבים לעשות הדמיות בקלות רבה עד רמת הפיקסל. (יתכנו שינויים קלים בין קבצי הפוטושופ לתוצאה הסופית באתר, היות ולעיתים רחוקות ישנם שינויים הכרחיים בהתאמה לרספונסיב וכדו').

אז אם אתה מעצבים, מפתחים או שיש לכם הרבה אתרים, מהיום תוכלו לרכוש את החבילה האולטמטיבית של כל ערכות העיצוב שלנו + כל ערכות העיצוב שיצאו במהלך השנה + תמיכה ועדכונים + קבצי פוטושופ (PSD) למעצבים – החל מ 199$ לשנה.

לא עוד התלבטות בין ערכת עיצוב כזו או אחרת, מהיום פשוט וקל לבחור ולעבור בין העיצובים השונים. כנסו עכשיו לעמוד המחירים והחבילות שלנו ותבחרו את החבילה שמתאימה לכם.

רוצים לשדרג?

במידה וכבר רכשתם ערכת עצוב כלשהי אצלינו באתר, מהיום תוכלו לעשות שדרוג לרכישה שלכם לחבילה מתקדמת יותר, ישירות מאזור הרכישות בחשבון, תוך קבלת הנחה בשווי התשלום הראשוני שביצעתם.

upgrade

package-upgrade-2

לדוגמא, במידה ורכשתם ערכת עיצוב ב 79$ ואתם רוצים לשדרג אותה לרישיון מפתח ב 99$ – תוכלו ללחוץ על הכפתור "שדרוג" שליד הרכישה שלכם, ולקבל הנחה בסך 79$ ולשלם רק 20$ עבור השדרוג.

כמובן שבאותה צורה ניתן לשדרג בין כל החבילות שנמכרות אצלינו באתר, ולשלם רק לפי גודל השימוש שלכם. לא צריך לבזבז כסף מיותר.

אז מה ה pojo שלכם?

בנוסף, רצינו לספר לכם על אזור הפורטפוליו שלנו בו מוצגים לראווה אתרים נבחרים שנבנו באמצעות ערכות העיצוב שלנו. אז גם לכם יש איזה אתר pojo מהמם, ספרו לנו ונעשה לכם קצת כבוד על הוול שלנו.

השארת תגובה