תתחילו לספור: פיצ'רים ועדכונים חדשים ב pojo

אוטוטו יוצאת וורדפרס 4.1 ואנחנו משחררים עדכון רחב לכל ערכות העיצוב שלנו התואם את הגרסה החדשה, יחד עם עוד כמה הפתעות קטנות על הדרך.

שימו לב: במידה ואתם משתמשים בגרסאות המתקדמות שלנו והכנסתם את מפתח הרישיון שלכם, בטח כבר קיבלתם הודעת שדרוג בלוח הבקרה. במידה ועדיין לא שדרגתם לגרסאות האחרונות, זה הזמן לשדרג את ערכת העיצוב שלכם ולקבל את העדכונים החדשים בצורה אוטומטית.

אז מה חדש?

הוידג'טים של וורדפרס – עכשיו גם בבילדר

משתמשים רבים ביקשו מאיתנו לאפשר את הוספת הוידג'טים המובנים של וורדפרס לבילדר, אז עכשיו זה הגיע. החל מגרסה זו, תופיע לכם לשונית שנקראת WordPress Widgets בה נמצאים כל הוידג'טים של המערכת לשימוש באזור הבילדר.
wp-widgets

וידג'ט מספרים – Animated Numbers

וידג'ט זה מאפשר להציג אזור של מספר עם כותרת ותיאור, כאשר המספרים מקבלים אנימציית ספירה ברגע שהמסך נגלל. שימושי במיוחד לעמוד תדמית ולהצגת מספרים מעניינים. קבלו את הדמו.
ani-num

וידג'ט קטלוג – עכשיו בכל ערכות העיצוב

וידג'ט קטלוג יאפשר לכם להוסיף רשימת מוצרים עם תיאור ותמונה ובאמצעותו להציג מחירונים, תפריטים, או סתם רשימת מוצרים עם מחיר. לכל פריט בקטלוג תוכלו לתת מחיר וקישור שיוביל לתמונת פריט או לכל עמוד אחר. בנוסף תוכלו לבחור בגודל תמונת פריט.
catalog

תוכלו לראות את השימוש שעשינו בוידג'ט הזה בערכת עיצוב Berlin:

הפתעות קטנות על הדרך:

– הוספנו אפשרות לערוך Opacity (אטימות) בכל מקום שאפשר לבחור רקע בהתאמה אישית, וידג'ט כפתור ואפשרויות מתקדמות של העמודים.
– הוספנו אפשרות לבחור CSS ID לכל שורה בבילדר
– הוספנו אפשרות להציג שורה בבילדר רק למשתמשים מחוברים
– לשמירה על הפרטיות: מחקנו את הצגת פרטי הרישיון בתבנית של המשתמש – אפשר להוסיף את זה באמצעות פילטר
– החלפנו את השם לאזור ה"באנר עמוד" ל"בר כותרת" (או באנגלית  Page Header > Title Bar) והוספנו תמיכה טובה יותר לאזור זה בתבנית בת
– הוספנו אפשרות להציג תמונה מלאה (Full Image) בוידג'ט קטלוג ובוידג'ט טסטימוניאל
– עשינו עדכון לתוסף Revolution Slider לגרסה 4.6.5
– ועוד עשרות תיקונים ושיפורים מתחת למכסה המנוע

אתם מוזמנים לעדכן!!

השארת תגובה