תכירו את וורדפרס 4.1

בסוף השבוע שעבר שוחררה גרסה 4.1 (Dinah) של WordPress הכוללת מספר חידושים מעניינים וערכת עיצוב חדשה Twenty Fifteen.

כמיטב המסורת של וורדפרס בגרסאות האחרונות, עיקר ההתמקדות הוא בתוכן, לא סתם וורדפרס הינה מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם כבר כמה שנים ברציפות, עם אחוזי פופולריות הולכים וגדלים.

wp-langs

בחירת שפה מתוך הגדרות המערכת

לפני כל החידושים האחרים, העדפנו להתמקד בתכונה חדשה שנוספה לגרסה זו שמשמעותית במיוחד להתקנות וורדפרס בשפות שונות. מהיום, במידה ויש לכם התקנת וורדפרס בעברית או באנגלית או בכל שפה אחרת, תוכלו לעבור ל > הגדרות כלליות ובלחיצת כפתור להתקין שפה נוספת לאתר שלכם, ללא צורך בגישה לקוד או FTP. נכון להיום, וורדפרס 4.1 תורגמה במלואה ל-44 שפות, והתרגום לשפות נוספות ממשיך ללא הפסקה, אז כל מה שנשאר לכם זה פשוט להתקין.

theme-2015

Twenty Fifteen

התבנית החדשה, Twenty Fifteen, מתמקדת גם היא בבלוגים ומותאמת בצורה מושלמת לכל סוגי המכשירים. כמו כן היא תומכת בצורה מושלמת בטיפוגרפיה ייחודית לכל השפות, זאת בעזרת פונט ממשפחת Noto של גוגל.

עורך התוכן

פוקוס על תוכן: החל מגרסה זו, בעת כתיבת תוכן בתוך העורך הויזואלי, יעלמו לכם כל הסרגלים הצדדיים של התפריט והמטא בוקס השונים, זאת כדי למנוע הסחת דעת בעת הכתיבה. ברגע שתצאו מעורך התוכן יחזרו כל האלמנטים למקומם.

edit-image

עריכת תמונה: בעת הוספת תמונה לעורך התוכן, תופיע מעל התמונה כפתורי עריכה מהירה של יישור התמונה, עריכה או מחיקה של התמונה.

הטמעת סרטוני Vine: הוספת הטמעה של סרטוני Vine בוורדפרס בשיטת oEnmbed, פשוט מדביקים את ה-URL בשורה חדשה בעורך התוכן, והסרטון יוצג במלואו על העמוד.

logout-evrywhere

התנתקות מהמערכת מכל מקום

אם אי פעם דאגתם שלא התנתקתם בצורה מסודרת מהחשבון שלכם באתר דרך מחשב ציבורי או של חבר, מעתה ניתן לגשת לפרופיל המשתמש ולבצע ניתוק מכל מקום. זהו שיפור אבטחה חשוב במיוחד שימנע פריצות אנושיות לאתר האינטרנט.

plugins

תוספים מומלצים

במסך הוספת תוספים ניתן למצוא תוספים מומלצים. ההמלצות מבוססות על התוספים המותקנים באתר זה ובאתרים דומים אחרים. בנוסף, תוספים שלא עודכנו בשנים האחרונות לא יוצגו ברשימת המומלצים.

אז מה חדש ב Pojo.me?

אנחנו העלינו בשעות האחרונות עדכון לכל ערכות העיצוב שלנו עם מספר התאמות נדרשות לוורדפרס 4.1. תוכלו להוריד את העדכון בלוח הבקרה של האתר באמצעות המערכת שדרוג אוטומטי שלכם או מאזור ההורדות האישי בחשבון שלכם ב pojo.me.

השארת תגובה