עדכונים וחידושים: יבוא דמו עם התקנה מקומית ועדכון תוסף נגישות

mc-updates-18-11

מאז שהעברנו את כל תוכן הדמו והתוספים שלנו להתקנה ישירות מהשרת שלנו כדי לצמצם למינימום את גודל הקובץ של התבנית, נתקלנו במספר בעיות שחוזרות על עצמן בעת תהליך ההתקנה הראשוני. זה קורה בעיקר בחברות אחסון שחוסמות גישה לשרתי האחסון שלהם ממקורות חיצוניים.

מעבר לכך ישנם מקרים מסויימים בהם מפתחים עובדים על סביבת פיתוח מקומית ללא חיבור טוב לאינטרנט, מה שמביא שגיאות שונות בעת ייבוא תוכן הדמו או בהתקנת חלק מתוספי המערכת.

על מנת לפתור בעיות מסוג זה, אנחנו משחררים היום מספר עדכונים שיאפשרו לכם לעשות ייבוא תוכן והתקנת תוספים גם בשיטה ידנית.

אז איך עושים את זה?

ראשית כל העלנו לאזור ההורדות באתר, קובץ תוכן דמו להורדה שכולל בתוכו את ייבוא התוכן, הוידג'טים, התאמה אישית וסליידרים של Revolution Slider בעברית ואנגלית.  בנוסף הוספנו להורדה חלק מתוספי מערכת, כדי שתוכלו להתקין אותם ידנית.

אחרי שהורדתם את הקובץ של תוכן הדמו מאזור ההורדות, כתבנו לכם מדריך מסודר על ייבוא תוכן דמו בהתקנה ידנית, בו תוכלו לקרוא איך עושים את התהליך בצורה הכי נכונה ומהירה:

למדריך ייבוא תוכן ידני »

רק תבדקו שאתם עובדים על גרסה עדכנית של תבנית ושל התוסף Importer שלנו. אחרת לא תקבלו את האפשרויות החדשות של ייבוא תוכן הדמו.

תוסף נגישות

שחררנו עדכון לתוסף הנגישות, שתוך שבועיים כבר מותקן על יותר מ 600 אתרים שונים ונכון להיום הוא מותקן בקצב של 200 אתרים חדשים כל שבוע!

בעדכון הזה הוספנו אפשרות לשליטה על המיקום המדוייק של סרגל הנגישות בדסקטופ ובמובייל, כדי ליצור התאמה מושלמת לעיצובים שונים. בנוסף, תוקנו מספר באגים ושונו מספר הגדרות.

עדכון גרסה

שחררנו עדכון נוסף לתבניות עם מספר תיקונים ושיפורים באספקטים של נגישות, שיפרנו את מערכת הרשיונות שלנו לעבודה טובה יותר מול שרתים ושפות שונות, הוספנו עדכון לתוסף Revolution Slider 5.1.3 שבו תוקנו מספר באגים.

אז אתם מוזמנים לשדרג!

תגובה אחת

  1. izhak007 הגב

    כול הכבוד על העבודה, התוסף לדעתי מושלם 🙂

השארת תגובה